// سه شنبه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۳

تایید برگزاری E3 به شکل کاملا آنلاین و رایگان ؛ فهرست شرکت های حاضر در نمایشگاه

اتحادیه‌ی سرگرمی‌های نرم‌افزاری اطلاعات بیشتری راجع نمایشگاه E3 سال ۲۰۲۱ را با گیمرها به اشتراک گذاشت؛ رویدادی سرتاسر دیجیتالی/آنلاین که حضور در آن برای همه رایگان خواهد بود.

نینتندو، ایکس باکس مایکروسافت، کپکام، کونامی، یوبیسافت، تیک-تو، برادران وارنر و کوچ مدیا از جمله شرکت‌هایی هستند که به نحوی در نمایشگاه E3 2021 حضور دارند. البته اصلا مشخص نیست که حضور این شرکت‌ها در ای تیری 2021 چه‌قدر کوچک یا بزرگ خواهد بود. در همین حین الکترونیک آرتز، سونی و چندین و چند شرکت دیگر هنوز در نمایشگاه E3 2021 ثبت نام نکرده‌اند. البته پلی استیشن و EA پیش از تعطیلی نمایشگاه E3 در سال ۲۰۲۰ هم از آن فاصله گرفته بودند و بعید به‌نظر می‌رسد که فعلا تمایلی به شرکت در آن داشته باشند.

اتحادیه‌ی سرگرمی‌های نرم‌افزاری (ESA) می‌گوید گیمرها باید انتظار رویارویی با اخبار و تریلرهای هیجان‌انگیزی در نمایشگاه E3 2021 را داشته باشند

زمان برگزاری دقیق نمایشگاه E3 2021 از ۱۲ تا ۱۵ ژوئن (۲۲ تا ۲۵ خرداد) است و این رویداد به هیچ عنوان شامل مراسم حضوری نمی‌شود. همه‌چیز کاملا آنلاین/دیجیتالی و رایگان خواهد بود. در نتیجه ۲۰۲۱ نخستین سال در تاریخ شد که در آن شرکت در نمایشگاه E3 برای همه رایگان است. در نتیجه اتحادیه‌ی سرگرمی‌های نرم‌افزاری دوست دارد که نمایشگاه E3 2021 بیشتر از تمامی ادوار دیگر نمایشگاه E3 شرکت‌کننده داشته باشد. البته ESA می‌گوید که نمایشگاه E3 2022 مثل گذشته یک رویداد حضوری می‌شود و به نمایشگاه E3 2021 باید فقط به چشم یک استثنا نگاه کرد.

E3 2019 / نمایشگاه ای تری ۲۰۱۹

حالا دیگر نمایشگاه E3 به اندازه‌ی گذشته بی‌رقیب نیست. زیرا در ماه ژوئن سال جاری فارغ از رسانه‌های مختلف که رویدادهای دیجیتالی نسبتا کوچک خود را دارند، سامر گیم فست جف کیلی با همکاری شرکت بزرگ Iam8bit نیز در طول حدودا چهار هفته برگزار می‌شود. در نتیجه از آن‌جایی که کیلی و شرکت Iam8bit هر دو سال گذشته با نارضایتی از نمایشگاه E3 جدا شدند، ممکن است امسال رقابت داغی بین آن‌ها شکل بگیرد. تازه اصلا بعید نیست که شرکت‌هایی همچون سونی و الکترونیک آرتز در هیچ رویدادی شرکت نکنند و فقط به سراغ برگزاری رویداد آنلاین اختصاصی خود بروند.


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده