تاکید سازندگان Dying Light 2 بر اهمیت مکانیک های نقش آفرینی در این بازی
طبق جدیدترین اخبار بازی، تایمون اِسمِکتالا (Tymon Smektała)، طراح ارشد بازی در دست ساخت Dying Light 2 در استودیوی Techland بهتازگی در مصاحبهای با وبسایت Wccftech گفته که نسخهی دوم داینگ لایت هنوز قرار است روی ارائهی آن دسته از مکانیکهای نقشآفرینی که حول انتخاب بازیکنان میگردد، تمرکز داشته باشد.
مصاحبهگر بهطور خاص از او میپرسد آیا ساختار Dying Light 2 قرار است بهشدت با المانهای نقشآفرینی گره بخورد و باید انتظار مواردی مانند انتخابهای متعدد و عواقب آنها را در بازی داشته باشیم؟ اسمکتالا در پاسخ میگوید که بله، قرار است همینطور باشد، ولی او در عین حال اضافه میکند که انتخابهای داستانی تنها یکی از روشهای تجربهی داینگ لایت 2 است.
او توضیح میدهد: «قطعا همینطور است. [انتخابهای داستانی] یکی از شالودههای داینگ لایت 2 است، ولی همانطور که قبلا هم چندبار توضیح داده بودیم، انتخابهای وابسته به داستان تنها یکی از راههای تجربهی این بازی است. یکی دیگر از راهها سیستم City Alignment (چینش شهری) است که بازیکنان با استفاده از آن میتوانند در شهر تغییراتی ایجاد کنند.»
Dying Light 2 در حال حاضر برای پلتفرمهای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی در دست ساخت قرار دارد. تکلند بهتازگی تایید کرده که این بازی علاوهبر دارا بودن دو حالت کیفیت بصری بهتر و نرخ فریم بالاتر روی ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5، از فناوری ری تریسینگ نیز روی پی سی و کنسولهای نسل نهم پشتیبانی میکند. بااینحال، سازندگان میگویند که نسخهی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان داینگ لایت 2 نسخهی پایهی بازی است و در اولویت تیم توسعه قرار دارد.
نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.