نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۳

اطلاعاتی جدید از امکانات گرافیکی بازی Dying Light 2

مسئول ارشد رندرینگ بازی Dying Light 2 در صحبت های جدید خود راجع به قابلیت های گرافیکی این بازی صحبت کرده است.

بازی Dying Light 2 دوران پیش عرضه خبرسازی را داشته، چراکه این بازی تا به امروز چندین بار با تأخیر مواجه شده است. دلیل این تاخیرها گویا وجود مشکلاتی اساسی در توسعه بازی بوده است. استودیو Techland‌ اخیرا نیز اعلام کرده بازی به‌صورت جدی در دست توسعه است و مراحل ساخت آن طی می‌شوند. حال در مصاحبه‌ای تازه، اطلاعات جدیدی راجع به این بازی به‌دست رسیده‌اند.

کاراکتر Dying Light 2 و دنیای ویران بازی

توماس سالکاوسکی، مسئول ارشد رندرینگ بازی در مصاحبه اخیر خود تایید کرده بازی Dying Light 2 روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس واجد حالت‌های گرافیکی مختلفی خواهد بود. حالت‌هایی که امکانات گرافیکی‌‌ای مانند نرخ شصت فریم بر ثانیه، ری‌تریسنیگ و رزولوشن 4K را برای بازی به ارمغان می‌آورند. بازیکنان در این بازی می‌توانند یکی از حالت‌های Quality (شامل ری‌تریسینگ)، Performance (نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه) و 4K را برای بازی انتخاب کنند. او همچنین خاطر نشان کرد که فعلا نمی‌تواند اطلاعات بیشتری به‌دست بدهد. 

به‌هرحال، احتمالا در آینده اطلاعاتی بیشتر درباره ویژگی‌های گرافیکی و دیگر امکانات Dying Light 2 ارائه شود. بازی Dying Light 2 در سال جاری میلادی برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده