// یکشنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۷

حضور کاراکتری مرموز در تصویر تبلیغاتی جدید Resident Evil 8

در تصویر تبلیغاتی جدیدی که کپکام از بازی Resident Evil Village در ژاپن منتشر کرده، شخصیتی معرفی‌نشده با یک نقاب دیده می‌شود که طرفداران درخصوص هویت او مشغول گمانه‌زنی هستند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی یک تصویر تبلیغاتی ژاپنی از بازی مورد انتظار Resident Evil Village در سطح اینترنت دست‌به‌دست می‌شود که به‌نظر می‌رسد در آن یکی از شخصیت‌های معرفی‌نشده‌ی بازی وجود دارد و احتمالا کپکام سعی داشته آن را به قصد نمایش در آخرین تریلر و تصاویر بازی، تا به امروز مخفی نگه دارد. رزیدنت ایول ویلج تا یک ماه دیگر منتشر می‌شود و باتوجه‌به حضور کاراکتری روی پوستر بازی که تا به امروز از آن خبر نداشتیم، این احتمال وجود دارد که کاراکترهای مهم و معرفی‌نشده‌ی دیگری نیز در کار باشند.

کاربری در توییتر به نام Masa تصویر تبلیغاتی مذکور را که به‌صورت رسمی توسط کپکام در ژاپن منتشر شده، به اشتراک گذاشته است. در این تصویر ایتن وینترز، پروتاگونیست و رز، دختر نوزادش در دستان کریس ردفیلد مشاهده می‌شوند. علاوه‌بر این شخصیت‌های شناخته‌شده، تصویری بزرگ از نیمه‌ی صورت شخصیتی مرموز در پایین عکس وجود دارد که نوعی نقاب یا کلاه‌خود چهره‌ی او را پنهان کرده است. باتوجه‌به حضور این شخصیت مرموز روی پوستری تبلیغاتی درکنار شخصیت‌های اصلی Resident Evil Village، این‌طور می‌توان برداشت کرد که او قرار است نقش مهمی را در داستان بازی ایفا کند. شما می‌توانید این تصویر را در ادامه مشاهده کنید.

شخصیت مرموز و نقاب‌دار در پوستر تبلیغاتی Resident Evil Village

این تصویر بااینکه چندروزی می‌شود که در اینترنت پخش شده، ولی کپکام هنوز هیچ اظهارنظری درباره‌ی آن نکرده و این موضوع بازار گمانه‌زنی را درمیان طرفداران داغ کرده است. اینکه این فرد نقاب‌دار با چشمانی نافذ چه کسی می‌تواند باشد را هنوز کسی نمی‌داند. بااین‌حال، برخی فکر می‌کنند که او مادر میراندا باشد که لیدی دیمیتریسکو در یکی از تریلرها به نامش اشاره می‌کند.

Resident Evil Village در تاریخ ۷ می (۱۷ اردیبهشت) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

شما کاربران زومجی درباره‌ی هویت این شخصیت مرموز چه فکر می‌کنید؟ گمانه‌زنی‌های خود را دراین‌باره با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده