// جمعه, ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۵

انتشار بازی NBA 2K21 با گرافیک بهتر برای سرویس اپل آرکید

به‌تازگی نسخه‌ی آرکید بازی NBA 2K21 برای سرویس اپل آرکید منتشر شده که طبق ادعای 2K جلوه‌های بصری، هوش مصنوعی و انیمیشن‌های آن به‌طور قابل‌توجه‌ای بهبود پیدا کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت 2K امروز نسخه‌ی آرکید و جدیدی از بازی NBA 2K21 را برای طرفداران این مجموعه‌ی ورزشی روی سرویس Apple Arcade منتشر کرد. این بازی که نام کامل آن NBA 2K21 Arcade Edition است، به‌عنوان «یکی از بهترین‌ تجربه‌های بسکتبال» توصیف شده و همچنین 2K ادعا می‌کند که رزولوشن گیم‌پلی نسخه‌ی آرکید NBA 2K21 روی گوشی‌های اپل «فوق‌العاده» است. علاوه‌براین، 2K می‌گوید جلوه‌های بصری، هوش مصنوعی و انیمیشن‌های این نسخه «به‌طور قابل‌توجه‌ای بهبود پیدا کرده است.»

در نسخه‌ی آرکید NBA 2K21 چند حالت بازی وجود دارد و برای مثال شامل Arena Quick Match می‌شود که یک حالت پنج دربرابر پنج است و در آن جدیدترین تیم‌های حاضر در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ لیگ NBA وجود دارند. یک حالت دیگر به نام Blacktop Quick Match نیز وجود دارد که به‌عنوان یک مد «سرعتی» و «کمی خارج از مدهای متداول» توصیف شده است. NBA 2K21 آرکید همچنین علاوه‌بر حالت عادی و استاندارد چندنفره، بخش MyCareer را نیز دارد.

بازیکنان می‌توانند از کنترل‌های لمسی کنترلر ایکس باکس یا پلی استیشن خود برای تجربه‌ی این بازی استفاده کنند. نسخه‌ی آرکید NBA 2K21 برای مشترکین اپل آرکید روی تمام دستگاه‌های اپل شامل آیفون، آیپد، اپل تی‌وی و کامپیوترهای مک در دسترس قرار گرفته است.

جلوه‌های بصری بازی NBA 2K21 Arcade Edition روی دستگاه‌های اپلی

تصویری از NBA 2K21 Arcade Edition روی دستگاه‌های اپلی؛ برای بزرگ‌نمایی اینجا کلیک کنید

نکته جالب این‌جا است که اشتراس زلنیک، مدیر ارشد اجرایی Take-Two، شرکت مادر 2K Sports قبلا از این حرف زده بود که زیاد درباره‌ی سرویس‌های اشتراکی گیم مانند اپل آرکید خوش‌بین نیست. او دراین‌باره گفته بود: «شما [به‌عنوان یک شرکت بازی‌سازی] باید مدلی از کسب‌و‌کار را در پیش بگیرید که هم به بازیکن نفع برساند و هم به هر کسی که در فرایند ساخت و انتشار یک بازی دخیل است. شاید [برای من] این موضوع به اثبات رسیده باشد که چنین مدل کسب‌و‌کاری در فضای سرویس‌های اشتراکی کمی چالش‌برانگیز می‌شود، چراکه نحوه‌ی استفاده‌ی مردم از بازی‌های ویدیویی با اشکال ساده‌تر سرگرمی تفاوت دارد.»

در همان زمان زلنیک گفته بود که می‌خواهد تیک-تو را «به سمتی ببرد که مصرف‌کننده آن‌جا باشد.» همین موضوع ثابت می‌کند که فارغ از دیدگاه زلنیک نسبت به سرویس‌های اشتراکی بازی، تیک-تو منافع مالی بلندمدت خود را بر هر چیزی دیگر ترجیح می‌دهد و نمونه‌ی آن نیز انتشار نسخه‌ای اختصاصی از بازی NBA 2K21 برای دستگاه‌های اپل است.

NBA 2K21 تنها یکی از بیش از ۳۰ بازی است که طی آپدیت جدیدی به سرویس اپل آرکید اضافه شده است. این بازی‌ها شامل The Oregon Trail ،Star Trek: Legends ،Cut the Rope Remastered و World of Demons می‌شوند. درصورت تمایل برای مشاهده‌ی تمام بازی‌های جدید اضافه‌شده به اپل آرکید می‌توانید به وب‌سایت اپل یا اپ استور مراجعه کنید. اپل همچنین دو دسته‌بندی تازه شامل «آثار کلاسیک» و «بهترین‌های اپ استور» را به اپل آرکید اضافه کرده است.

قیمت اشتراک ماهیانه‌ی سرویس اپل آرکید در حال حاضر ۵ دلار است و کاربران با عضویت در آن به کاتالوگ بزرگی از بیش از ۱۸۰ بازی دسترسی خواهند داشت. در بازی‌های اپل آرکید از تبلیغات و خریدهای درون‌برنامه‌ای خبری نیست.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده