// دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۸

آشنایی با کاراکترهای بازی Hood: Outlaws & Legends در تریلر گیم پلی

تریلری به‌تازگی از بازی قرون وسطایی Hood: Outlaws & Legends منتشر شده و در آن شاهد معرفی یکی از کلاس‌های قابل بازی هستیم که شباهت بسیاری به رابین‌هود معروف دارد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Focus Home Interactive به‌تازگی تریلری از بازی Hood: Outlaws & Legends منتشر کرده است. بازیکنان در این بازی چندنفره می‌توانند در حال‌و‌هوایی قرون وسطایی دست به سرقت گنج‌های ثروتمندان بزنند. در این تریلر شاهد نمایش یکی از کلاس‌های شخصیت قابل بازی به نام The Ranger هستیم که از رابین‌هود الهام زیادی گرفته و به این موضوع در تریلر نیز اشاره می‌شود. شخصیت رنجر در استفاده از کمان بلند مهارت دارد و همین موضوع او را درمیان سایر کلاس‌ها به‌نوعی به یک اسنایپر قرون وسطایی تبدیل می‌کند. او گجت‌ها و قابلیت‌های دیگری نیز دارد که می‌تواند علیه دشمنان استفاده کند. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

اگر دوست دارید کمی بیشتر با بازی آشنا شوید، می‌توانید توضیحات رسمی سازندگان را در ادامه مطالعه کنید:

«یاغی‌ها و شورشی‌ها در کشوری پرهرج‌و‌مرج با حکومتی بی‌رحم در حال مبارزه هستند تا جایگاهی درمیان اسطوره‌ها به‌دست آورند. گروه‌های مختلف به اموال ثروتمندان دستبرد زده و با این کار برای به‌دست آوردن محبوبیت بیشتر نزد مردم مظلوم با یکدیگر رقابت می‌کنند. فرقی نمی‌کند که شما قهرمان محبوب مردم هستید یا یک یاغی تشنه به ثروت؛ در هر حالتی فقط بهترین‌ها می‌توانند سرقت را به درستی انجام دهند.

در این بازی دو تیم چهارنفره برای اجرای بی‌نقص یک نقشه‌ی سرقت در محیط‌هایی قرون وسطایی با یکدیگر رقابت می‌کنند. نگهبانانی قدرتمند و مرگبار از این محیط‌ها محافظت می‌کنند. بازیکنان می‌توانند از توانایی‌های منحصر‌به‌فرد هر کاراکتر و قابلیت‌های افسانه‌ای آن‌ها از دو روش برای سرقت استفاده کنند: یا به‌صورت مخفی‌کاری و بی‌سروصدا یا ازطریق شلوغ‌کاری و مبارزات رودردو و خشن.»

بازی Hood: Outlaws & Legends در تاریخ ۱۰ می (۲۰ اردیبهشت) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. همچنین کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند، می‌توانند زودتر از موعد و در تاریخ ۷ می (۱۷ اردیبهشت) مشغول تجربه‌ی آن شوند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده