نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۵

لباس جدید و شکل واقعگرایانه عضلات در آپدیت جدید Spider-Man: Miles Morales

توسعه‌دهندگان استودیوی اینسامنیاک در آپدیت جدید Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، یک لباس اسپایدی جدید و اصلاحات فنی و گرافیکی بازی را برای بازیکنان به ارمغان آورده‌اند.

به‌روزرسانی جدید بازی اسپایدرمن مایلز مورالز در پلی استیشن 5، فناوری Advanced Tech Suit را به این بازی آورده و یک سری اصلاحات را در جلوه‌های گرافیکی بازی اعمال می‌کند. یکی از چیزهای جالبی که از این طریق به این بازی اضافه شده، تغییر شکل واقعگرایانه عضلات کاراکتر بازی از روی لباس است که البته فقط برای نسخه PS5 بازی ارائه شده است.

درواقع Insomniac مدل کاراکتر بازی را با استفاده از فناوری ATS که پیش از این تنها در فیلم‌های سینمایی CGI مورد استفاده قرار می‌گرفت به‌طور کامل و از داخل به بیرون شبیه‌سازی کرده است. این تکنولوژی موجب می‌شود تا تغییر شکل عضلات کاراکتر در هنگام حرکت از روی لباس قابل مشاهده بوده و در نتیجه بازی از نظر جلوه‌های ظاهری واقعگرایانه‌تر به نظر برسد.

ظاهر جدید اسپایدرمن در Spider-Man: Miles Morales

تاکنون محتوای به‌روزرسانی زیادی برای بازی جدید اسپایدرمن منتشر نشده و تنها مورد قابل ذکر، به آپدیت ماه دسامبر این بازی برمی‌گردد که امکان اجرای بازی با نرخ فریم 60FPS را در هنگام فعالسازی ری تریسینگ فراهم می‌کرد.

Spider-Man: Miles Morales یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های پلی استیشن در سال ۲۰۲۰ بوده و تاکنون بیش از ۴.۱ میلیون نسخه را در سرتاسر جهان به فروش رسانده است. این تعداد شامل نسخه‌های PS4 و PS5 این بازی می‌شود که هم به‌صورت دیجیتالی و هم فیزیکی عرضه شده است.

نمای نزدیک از لباس جدید Spider-Man: Miles Morales

بازی قبلی Spider-Man از این استودیو تنها در عرضه سه روز ۳.۳ میلیون واحد در جهان فروش داشت. این بازی هم‌اکنون بیش از ۲۰ میلیون نسخه را از زمان عرضه‌ی خود در سپتامبر ۲۰۱۸ فروخته است. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales هم‌اکنون برای پلی استیشن 4 و 5 قابل دسترسی است.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و کاربران به اشتراک بذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده