نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۰

آپدیت جدید Spider-Man Miles Morales قابلیت ری تریسینگ با نرخ ۶۰ فریم برثانیه را ارایه می‌دهد‌

شب گذشته در سکوت خبری استودیوی اینسامنیاک گیمز به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Spider-Man Miles Morales به‌منظور افزودن حالت ۶۰ فریم برثانیه ثابت درکنار قابلیت ری تریسینگ، منتشر کرد.

سال ۲۰۱۸ بود که استودیوی اینسامنیاک گیمز یک بازی انحصاری برای پلی استیشن 4 بامحوریت شخصیت محبوب مرد عنکبوتی (Spider-Man) روانه بازار کرد؛ اثری که توانست به‌عنوان یکی از موفق‌ترین بازی‌های نسل هشتم نیز شناخته شود. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که در جریان رویداد پلی استیشن 5 بود که این استودیو از نسخه جدیدی تحت عنوان Spider-Man: Miles Morales رونمایی کرد.

حال پس از گذشت حدود یک ماه از زمان انتشار بازی Spider-Man Miles Morales، شب گذشته تیم سازنده در سکوت خبری در اقدامی غافلگیرکننده به‌روزرسانی جدید و البته مهمی را برای ساخته خود منتشر کرد. این آپدیت که فقط برای کنسول نسل نهمی سونی در دسترس قرار دارد، تنها ۲۶۱.۹ مگابایت از فضای SSD کنسول را اشغال می‌کند. 

براساس اطلاعات منتشر شده با اعمال این به‌روزرسانی، یک حالت جدیدی از قابلیت ری تریسینگ برای شما فعال می‌شود. درصورتیکه آن را در تنظیمات بازی انتخاب کنید، قادر خواهید بود بازی را روی نرخ ثابت ۶۰ فریم برثانیه به‌‌همراه ویژگی ری تریسینگ تجربه کنید. 

تنها مسئله‌ای که تا این لحظه هنوز هیچ اشاره‌ای به آن نشده، رزولوشن بازی در این حالت است. دو مد Fidelity و Performance که تا پیش‌از این نیز شاهد حضور آن‌‌ها در بازی بودیم، Miles Morales را با رزولوشن 4K به مخاطبان خود ارایه می‌دهند؛ اما حرف‌وحدیث‌هایی مطرح شده که آپدیت جدید Spider-Man Miles Morales قادر به اجرای بازی روی چنین رزولوشنی نخواهد بود. البته باید توجه داشته باشید که تا زمانیکه تیم سازنده به‌صورت رسمی در این خصوص صحبتی نکرده‌، نمی‌توان با اطمینان به این شایعات استناد کرد.

اگر شما هم بازی Spider-Man Miles Morales را روی کنسول پلی استیشن 5 تجربه می‌کنید، لطفا پس از دریافت این به‌روزرسانی نظرات خود درمورد تغییرات ایجاد شده را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده