// دوشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۵

مشکل کرش کردن بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 روی ایکس باکس سری ایکس

خریداران Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 روی ایکس باکس سری ایکس و سری اس گزارش داده‌اند که این بازی روی کنسول‌هایشان کرش می‌کند. برای رفع موقت این مشکل نیز راه‌حل‌هایی ارائه شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، برخی از کسانی که Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 را اخیرا روی ایکس باکس سری ایکس یا ایکس باکس سری اس خود خریداری کرده‌اند، گزارش داده‌اند که هنگام ورود به بازی با کرش‌های ناگهانی مواجه می‌شوند. آن‌ها همچنین می‌گویند به‌جز در حالت آفلاین نمی‌توانند بازی را تجربه کنند.

اگر شما هم با چنین مشکلی مواجه هستید، وب‌سایت ویندوز سنترال دو راه‌حل را تا زمانی‌که اکتیویژن آن را حل کند، پیشنهاد داده است. اولین روش این است که بازی را به‌صورت آفلاین تجربه کنید، چراکه برخی کاربران اینگونه استدلال می‌کنند که آفلاین کردن باعث می‌شود که بازی برای چک کردن موارد آنلاین دیگر به سرور متصل نشود و احتمال داده می‌شود که کرش کردن به همین اتصال آنلاین ربط داشته باشد. روش دوم هم این است که نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس و اس بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 را از روی کنسول خود حذف کرده و نسخه‌ی ایکس باکس وان را نصب کنید.

برخی بازیکنان Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 روی کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس می‌گویند به‌خاطر این مشکل نه‌تنها بازی را پس داده‌، بلکه در فروشگاه ایکس باکس از پنج ستاره یک ستاره به آن داده‌‌اند. مشکل کرش کردن Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 در نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس و سری اس به بازی Call of Duty: Black Ops Cold War روی همین کنسول‌ها شباهت دارد.

بلک آپس کلد وارد که نوامبر گذشته منتشر شد، در روزهای اولیه روی کنسول‌های جدید مایکروسافت با مشکل مشابه‌ای روبه‌رو بود و اکتیویژن چند هفته بعد با انتشار آپدیتی آن را رفع کرد. گفتنی است که ناشر هر دو بازی اکتیویژن است و هر دوی آن‌ها از قابلیت Smart Delivery مایکروسافت استفاده نمی‌کنند. Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 و Call of Duty: Black Ops Cold War به‌جای اینکه مانند بسیاری از آثار دیگر آپدیت نسل جدید بازی را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران ایکس باکس وان قرار دهند، بابت آن از آن‌ها پول دریافت می‌کنند.

افرادی که نسخه‌ی استاندارد Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 را به‌صورت دیجیتالی روی ایکس باکس وان خریداری کرده و حالا با خرید کنسول جدید می‌خواهند بازی خود را ارتقا دهند، باید «باندل دیلاکس بین نسلی» آن را با قیمت ۱۰ دلار بخرند. از طرفی هیچ راهی برای آپگرید نسخه‌ی فیزیکی ایکس باکس وان بازی به نسخه‌ی نسل نهمی وجود ندارد. این در حالی است که آپگرید بین نسلی به‌ راحتی و رایگان بین پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 انجام می‌شود و اکتیویژن هنوز توضیح نداده که چرا چنین ویژگی متداولی را به رایگان در اختیار کاربران ایکس باکس قرار نداده است.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده