// یکشنبه, ۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۱

گرافیک چشم نواز Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 در تریلر هنگام عرضه بازی برای PS5

اکتیویژن اخیرا همزمان با عرضه‌ی نسخه‌های نسل نهمی بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2، تریلری را در راستای نمایش جلوه‌های بصری بهبودیافته‌ی آن منتشر کرده است.

با انتشار نسخه‌ی ریمیک دو بازی اول تونی هاک تحت عنوان Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 در تابستان ۲۰۲۰، این مجموعه‌‌ی اسکیت‌سواری پس از سال‌ها بازگشتی موفق‌آمیز را به صدر فهرست بازی‌های محبوب تجربه کرد. Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 نه‌تنها توسط منتقدین مورد استقبال قرار گرفت و نمرات خوبی را از آن‌ها دریافت کرد، بلکه نزد بازیکنان و طرفداران این سبک نیز خوش درخشید.

حالا پس از گذشت چند ماه از انتشار نسخه‌های نسل هشتمی، نوبت دارندگان کنسول‌های نسل نهمی است تا این بازی را با کیفیت بهتر تجربه کنند. در همین راستا، اکتیویژن همزمان با انتشار نسخه‌های نسل جدید بازی، تریلری را نیز برای آن منتشر کرده است.

این تریلر بسیار به تریلر هنگام عرضه‌ی نسخه‌های اصلی و نسل هشتمی بازی شباهت دارد. در تریلر به برخی عبارت‌های ستایش‌آمیز رسانه‌های ویدیوگیمی از نسخه‌ی اصلی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 اشاره می‌شود. البته تقریبا اکثر تریلر به نمایش حرکت‌های مختلف اسکیت‌سواری اختصاص دارد. بااینکه تریلر زیر از نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی برداشته شده، ولی این نسخه برای ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نیز منتشر شده است.

دارندگان نسخه‌ی فیزیکی بازی روی پلی استیشن 4 می‎‌توانند دیسک بازی را روی پلی استیشن 5 خود اجرا کرده و آپدیت گرافیکی نسل نهمی را به رایگان دریافت کنند. این امکان اما برای دارندگان نسخه‌ی فیزیکی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 روی ایکس باکس وان وجود ندارد و این دسته از افراد نمی‌توانند با داشتن دیسک ایکس باکس وان، بازی را به رایگان به نسخه‌ی نسل نهمی ارتقا دهند.

نسخه‌ی نسل نهمی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 از وضوح تصویر 1080p در نرخ فریم ۱۲۰ و وضوع تصویر 4K در نرخ فریم ۶۰ پشتیبانی و همچنین از ویژگی‌های مختلف کنترلر دوال سنس نیز استفاده می‌کند. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است. نسخه‌ی نینتندو سوییچ آن نیز در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده