// پنجشنبه, ۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۹

فاش شدن تاریخ دقیق ‌تر انتشار بازی Halo Infinite

بازیگر یکی از شخصیت‌های جدید Halo Infinite اخیرا ماه انتشار این بازی مورد انتظار را فاش کرده است.

چند روز پیش در یکی از جدیدترین ویدیوهای کانال یوتیوب Fadam And Friends Podcast، ورلان رابرتس، یکی از هنرپیشه‌های بازی Halo Infinite حضور داشت تا درباره‌ی حرفه‌ی خود صحبت کند. در اواسط این ویدیو بحث به هیلو اینفینیت کشیده می‌شود و رابرتس در خصوص تاریخ انتشار آن می‌گوید که «تا اواخر ماه نوامبر امسال (اوایل آذر ۱۴۰۰) عقب افتاده است.»

اخبار رسمی در حال حاضر به پاییز ۱۴۰۰ به‌عنوان بازه‌ی زمانی انتشار هیلو اینفینیت اشاره می‌کنند. حال با اظهار‌نظر جدید رابرتس، این بازه‌ی زمانی سه‌ماهه به یک بازه‌ی کوچک‌تر و دقیق‌تر در ماه نوامبر تبدیل شده است. ماه نوامبر درواقع همان ماهی است که قرار بود هیلو اینفینیت همراه‌ با ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر شود، ولی درنهایت تأخیر خورد و عرضه‌ی آن به سال ۲۰۲۱ موکول شد.

رابرتس در این مصاحبه‌ی ویدیویی فاش می‌کند که در هیلو اینفینیت در نقش اسپارتان گریفین (Spartan Griffin) بازی می‌کند و ادعا می‌کند که به همین خاطر به این‌جور اطلاعات دسترسی دارد. کاراکتر اسپارتان گریفین برای اولین‌بار در رمان Shadows of Reach از دنیای هیلو حضور داشته و سازندگان تا به حال از وجود چنین شخصیتی در هیلو اینفینیت حرفی نزده‌اند. حال که رابرتس از کاراکتری که نقش او را در بازی برعهده دارد، صحبت می‌کند، شاید ناخواسته بیش از آن چیزی را که درنظر داشته فاش کرده باشد.

او در بخش دیگری از مصاحبه درمورد چگونگی ایفای نقش خود در قالب یکی از شخصیت‌های Halo Infinite صحبت می‌کند. او می‌گوید که صداپیشگی و موشن کپچر کاراکتر گریفین را برعهده داشته و مراحل ضبط «در یک سوله‌ی بزرگ که با نقطه‌هایی پر شده بود، اتفاق افتاد و او لباسی کشی برتن داشت.» رابرتس همچنین فاش می‌کند که او چند صحنه از موشن کپچر را با بازیگر شخصیت مستر چیف انجام داده است. باتوجه‌به این گفته‌ی او، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اسپارتان گریفین و مستر چیف را در چند صحنه‌ی درون بازی درکنار یکدیگر ببینیم.

اسپارتان گریفین تنها کاراکتری نیست که احتمالا در Halo Infinite شاهد حضورش هستیم. چندوقت پیش نیز برخی طرفداران از یکی از توییت‌های بازیگر کاراکتر آربیتر اینگونه برداشت کرده بودند که این شخصیت محبوب در اینفینیت حضور دارد. البته که این موضوع هنوز در حد شایعه است و برای اینکه دقیقا بفهمیم کدام شخصیت از مجموعه‌ی هیلو در اینفینیت حضور دارد و کدام ندارد، احتمالا باید تا اوایل آذر ۱۴۰۰ منتظر بمانیم.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده