// چهار شنبه, ۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۷

رکوردشکنی فروش بازی Tekken 7

به‌گفته‌ی تهیه‌کننده‌ی بازی Tekken 7، این بازی بیش از هفت میلیون نسخه فروش داشته است.

کاتسوهیرو هارادا، کارگردان و تهیه‌کننده مجموعه بازی‌های Tekken، به‌تازگی بیان کرد که بازی Tekken 7 توانسته است میزان هفت میلیون نسخه فروش داشته باشد. او این رقم را در پاسخ به یک طرفدار در توییتر خود اعلام کرد. تقریباً ۶ ماه پیش گزارش شده بود که این بازی توانسته است بیش از شش میلیون نسخه به فروش رسانده باشد.

بازی Tekken 7 برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۵ برای آرکید عرضه شد و در سال ۲۰۱۷ میلادی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شد. حتی با وجود برخی مشکلات، این بازی به یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای موجود تبدیل شده است. یکی از مواردی که بازی‌های مبارزه‌ای را تازه نگه می‌دارد، عرضه کاراکترهای جدید در قالب بسته‌های الحاقی است. بازی Tekken 7 چندین به‌روزرسانی و شخصیت‌های جدید از جمله کاراکتر Geese Howard از بازی Fatal Fury، شخصیت Noctis از بازی Final Fantasy 15‌ و نیگان از سریال مردگان متحرک را در طی این سال‌ها به بازی اضافه کرده است.

در حال حاضر فصل چهارم این بازی به همراه کاراکتر جدیدی به نام Karateka Lidia در دسترس است. به‌عنوان نخست وزیر لهستان، لیدیا با ترکیبی از حرکات ورزش‌های رزمی بسیار ویران کننده مبارزه می‌کند. همچنین علاوه‌بر کاراکتر لیدیا مرحله جدید Island Paradise نیز در این فصل به بازی اضافه شده است. 


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده