// یکشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۶

تاریخ انتشار فصل چهارم Tekken مشخص شد؛ نمایش محتوا در تریلر جدید بازی

شرکت باندای نامکو اینترتینمنت با انتشار تریلری از Tekken 7 تاریخ انتشار فصل چهارم این بازی مبارزه‌ای را مشخص کرد.

بازی Tekken 7 را می‌توان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای نسل هشتم دانست که برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۵ روی دستگاه‌های آرکید عرضه شد. شرکت باندای نامکو چندی پیش اعلام کرد کاراکتر Kunimitsu اولین کاراکتر از فصل چهارم تکن 7 است که در قالب یک بسته الحاقی، به جمع مبارزان این بازی مبارزه‌ای اضافه می‌شود. امروز این شرکت تاریخ انتشار فصل ۴ بازی Tekken 7 را نیز با انتشار تریلری اعلام کرد.

اولین بسته‌ی الحاقی و به‌روزرسانی این فصل در تاریخ ۲۰ آبان ماه برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس قرار می‌گیرد. در همان روز دو DLC با شماره های ۱۶ و ۱۷ منتشر خواهد شد که اگرچه تمرکز اصلی آن کاراکتر Kunimitsu خواهد بود اما لباس‌‌ها و صحنه‌ی جدیدی به نام Vermillion Gates نیز به بازی اضافه می‌شود. در اینجا شما می‌توانید این تریلر را تماشا کنید.

در ادامه می‌توانید برخی فهرست تغییرات جدید اعمال شده در به‌روزرسانی جدید را مطالعه کنید.

آخرین به‌روزرسانی بازی Tekken 7 شامل پیشرفت‌هایی در بالانس بازی، حرکات جدید، رابط کاربری تغییر یافته، تمدید سیستم رنکینگ که شامل یک رتبه جدید TEKKEN God Omega می‌شود، ردیابی عملکرد TEKKEN Prowess، گیم‌پلی آنلاین بهبود یافته و یک همکاری سرگرم کننده به مناسبت ۴۰ سالگی PAC-MAN که دارای یک استیج PAC-MAN که برای مدت زمان محدود قابل بازی است و آیتم‌های قابل خرید متعدد با مضمون PAC-MAN خواهد بود.

اگر با بازی Tekken 7 آشنایی ندارید می‌توانید توضیحات رسمی بازی را در ادامه بخوانید.

پایان حماسی قبیله میشیما را کشف کنید و دلایل مبارزات بی وقفه‌ی آن‌ها را بفهمید. بازی TEKKEN 7 در موتور Unreal Engine 4 ساخته شده است و شامل نبردهای داستانی و سینمایی خیره کننده و دوئل‌های حساسی می‌شود که می‌توانید آن‌ها را ازطریق مکانیسم‌های ابتکاری مبارزه بازی با دوستان و رقبای خود تجربه کنید.

همه دلیلی برای جنگیدن دارند. ممکن است عشق، انتقام یا غرور باشد. ارزش‌های ما همان چیزی‌هایی هستند که بدون توجه به نقاط قوت و ضعفمان، ما را تبدیل به یک انسان می‌کند. چیزی به نام انگیزه‌ی اشتباه وجود ندارد بلکه فقط مسیری است که ما انتخابش می‌کنیم. سفر خود را با خرید Season Pass بازی TEKKEN 7 گسترش دهید و به محتویات اضافی خیره کننده دسترسی پیدا کنید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده