نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۷

انتشار اطلاعات جدید از بازی Resident Evil 8؛ سلاح‌ ها، مبارزات و جزئیات داستانی

توسعه‌دهندگان بازی Resident Evil Village در استودیوی کپکام در مصاحبه‌ی اخیر خود اطلاعات جدیدی از سلاح‌ها، سبک مبارزات و جزئیات داستانی این بازی را در اختیار طرفداران قرار داده‌اند.

درحالی که کمتر از دو ماه دیگر تا زمان انتشار بازی Resident Evil Village فاصله داریم، شور و هیجان طرفداران برای جدیدترین دنباله این مجموعه‌ی ترسناک و سبک بقا روزبه‌روز افزایش می‌یابد. با نزدیک شدن به ۲۵مین سالگرد انتشار بازی‌های رزیدنت ایول و همچنین زمان عرضه‌ی هشتمین نسخه‌ی اصلی این سری، کپکام جزئیات جدیدی از این بازی را با مخاطبان در میان می‌گذارد که برخی از این موارد هم‌اکنون در اختیار ما قرار دارد. با زومجی همراه باشید.

مصاحبه‌ی اخیر توسعه‌دهندگان این بازی در استریم ژاپنی پلی استیشن به برخی از جزئیات بازی Resident Evil Village اختصاص داشته که باتوجه به زبان ژاپنی این گفت‌وگو، Dusk Golem یا AestheticGamer از اینسایدرهای مشهور مجموعه‌ی رزیدنت ایول، خلاصه‌ای از آن را در توییتر منتشر کرده است. از مهم‌ترین نکاتی که پیش از این هم تأیید شده و در این مصاحبه درباره آن صحبت شد، باید به انتشار دموی دوم بازی در بهار امسال اشاره کرد. ضمن اینکه نسخه‌ی هشتم مجموعه رزیدنت ایول تا حد زیادی از Resident Evil 4 الهام گرفته و از نظر گیم‌پلی و داستان شباهت زیادی به این بازی محبوب خواهد داشت.

محیط بازی Resident Evil Village

توسعه‌دهندگان استودیوی کپکام اعلام کردند که در بحث سلاح‌های مورد استفاده در گیم‌پلی این بازی، گزینه‌های بیشتر و متنوع‌تری در اختیار بازیکن قرار خواهد گرفت؛ به‌طوری که تعداد سلاح‌های Resident Evil Village «بسیار بیشتر» از Resident Evil 7 توصیف شده است. همچنین سبک مبارزات بازی شامل مکانیزم‌های جدیدی مانند گارد گرفتن، نبردهای نزدیک، حرکات مخفیانه و دیگر اقدامات متنوعی است که برای افرادی که علاقه‌مند به درگیری‌های سنتی این بازی نیستند، جالب توجه خواهد بود. ضمن اینکه خطوط داستانی جایگزین و متعددی که بر سر راه بازیکن قرار می‌گیرد، وارد شدن در برخی موقعیت‌ها را به انتخاب خود او واگذار می‌کند.

آن‌ها همچنین درباره Duke و پیشنهاد‌ها بیشتری که در این بازی برای فروش به بازیکن ارائه می‌کند، اشاره‌ی مختصری داشتند. از جمله‌ی این موارد باید به سلاح‌ها، دستورالعمل‌های ترکیبی، مهمات، آیتم‌های مربوط‌به سطح سلامتی کاربر، تجهیزات ارتقاء سلاح‌ها و سایر چیزهای مخفی اشاره کرد که هنوز درباره آن‌ها صحبتی نمی‌شود. هدف سازندگان این بازی از این تغییرات، القای حس آرامش و راحتی در زمان ملاقات Duke در جریان بازی است. درواقع هر زمانی‌که بازیکن با این شخصیت برخورد می‌کند، فرصت مناسبی برای فکر کردن درباره ادامه‌ی جریان بازی و راه‌های مختلفی که برای خرج کردن پول در مقابل او قرار دارد، در اختیار او قرار گرفته است.

مبارزات بازی Resident Evil Village

توسعه‌دهندگان این بازی در پایان به طرفداران توصیه می‌کنند که قبل از تجربه‌ی RE Village، حتماً یک‌بار بازی‌های این مجموعه را دوره کنند. چراکه ظاهراً داستان این بازی اشارات و ارتباط زیادی با قسمت‌های قبلی سری رزیدنت ایول داشته که می‌تواند برای طرفداران قدیمی این مجموعه بسیار جذاب باشد. کپکام در پایان تأیید می‌کند که روند توسعه Resident Evil 8 در مراحل پایانی قرار داشته و این بازی به تاریخ از پیش تعیین شده‌ی خود خواهد رسید.

Resident Evil Village در تاریخ ۷ می (۱۷ اردیبهشت) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده