نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۵

آشنایی با کلاس Hunter در تریلر جدید Hood: Outlaws and Legends

تریلر جدیدی از بازی Hood: Outlaws and Legends منتشر شده است که در آن قابلیت‌های مختلف کلاس Hunter یا «شکارچی» مشاهده می‌شود.

در بازی Hood: Outlaws and Legends هدف اصلی چیزی جز دزدیدن نیست و این کار را می‌توان به روش‌های متنوعی انجام داد. مثلا اگر کلاس Ranger را انتخاب کنید، می‌توانید از فاصله دور دشمنان را از پا درآورید. کلاس Brawler هم در نبرد‌های تن‌به‌تن تبحر دارد و مخصوص افرادی است که عاشق درگیری هستند. اما اگر بخواهید همه چیز را با مخفی‌کاری و بدون سروصدا پیش ببرید، بهترین راه این است که کلاس Hunter را انتخاب کنید.

سومو دیجیتال (Sumo Digital)، سازنده این بازی، تریلری جدید منتشر کرده و در آن به معرفی ویژگی‌ها و قابلیت‌های شخصیت Hunter پرداخته است. این تریلر که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید، بخش‌های مختلفی از گیم‌پلی بازی Hood: Outlaws and Legends را به‌ نمایش می‌گذارد و توانایی‌های کلاس شکارچی را به‌طور کامل نشان می‌دهد. شکارچی، یکی از چهار کلاس این بازی است که از ابتدا در دسترس بازیکن‌ها خواهد بود.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر بخواهیم Hunter را به‌صورت خلاصه تعریف کنیم، باید آن را شخصیتی مرموز بنامیم که به‌طور مخفیانه و خیلی سریع، دشمنانش را از پا درمی‌آورد، نامرئی می‌شود و از بمب‌های دستی دودزا استفاده می‌کند. همچنین سلاح اصلی او یک کمان زنبورکی (Crossbow) است که می‌تواند به‌طور همزمان سه تیر را با هم شلیک کند و برای کشتن دشمنان از فاصله نزدیک و متوسط، اسلحه بسیار کارامدی است.

اما مهم‌ترین قابلیت شکارچی، نامرئی شدن او است. این شخصیت می‌تواند با استفاده از لباس جادویی که در اختیار دارد، تقریبا به‌طور کامل نامرئی شود و از چشم نگهبان‌ها پنهان بماند. او در این حالت حتی می‌تواند بدون دیده شدن، از فاصله نزدیک و مقابل دشمنان خود عبور کند. این توانایی به شکارچی برای دزدیدن گنجینه‌های باارزش یا ازبین‌بردن دشمنان، به‌صورت مخفیانه و بی‌صدا کمک زیادی می‌کند. او همچنین توانایی استفاده از بمب‌های دودزا برای کور کردن میدان دید دشمنانش را دارد. این بمب‌ها همچنین برای مخفی نگه داشتن هم‌تیمی‌ها از دید دشمنان کارایی دارند.

بازیکن‌هایی که برای پیش‌خرید بازی Hood: Outlaws and Legends اقدام می‌کنند، می‌توانند از تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۷ می ۲۰۲۱) این بازی را به‌صورت دسترسی زودهنگام تجربه کنند. همچنین این افراد بسته تزیینی Forest Lords را در اختیار خواهند داشت که شامل یک لباس اضافی برای تمام شخصیت‌های بازی و همچنین ظاهر متفاوت برای سلاح‌ها می‌شود. نسخه Year 1 Edition این بازی هم از حالا برای پیش‌خرید در دسترس است که بازیکن‌ها با تهیه آن صاحب سه بتل پس (Battle Pass) می‌شوند و می‌توانند محتواهایی اضافی که پس از انتشار بازی عرضه خواهند شد را در اختیار داشته باشند.

بازی Hood: Outlaws and Legends که در جریان رویداد گیم اواردز ۲۰۲۰ معرفی شد، یک بازی چندنفره PvPvE (بازیکن علیه بازیکن علیه محیط) است؛ یعنی بازیکن‌ها هم باید با یکدیگر مبارزه و رقابت کنند و هم با شخصیت‌های دنیای بازی (NPC) تعامل داشته باشند و مأموریت‌ها یا کوئست‌های خاصی را به انجام برسانند. بازی Hood در بهار سال آینده، برای کنسول‌های نسل قبلی و نسل جدید و همچنین برای PC منتشر می‌شود. داستان بازی براساس افسانه «رابین هود» طراحی شده و در آن، بازیکن‌ها تلاش می‌کنند تا جواهرات و گنجینه‌های با ارزش را از یک حکومت فاسد و قدرتمند بدزدند و آن‌ها را به مردم عادی بازگردانند. در بازی، دو تیم چهار نفره با هم رقابت می‌کنند و درنهایت هر تیمی که بتواند زودتر به گنج‌ها برسد و آن‌ها را بدزدد، برنده خواهد بود. این بازی در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۱۰ می ۲۰۲۱) منتشر می‌شود. تریلر گیم‌پلی مربوط‌به یکی دیگر از شخصیت‌های بازی هم هفته آینده منتشر خواهد شد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده