// جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۴

رونمایی از سلاح ‌های بازی جدید Aliens برای کشتن هیولاهای بیگانه

سازندگان بازی Aliens: Firestorm به‌تازگی از شش سلاح فضایی این بازی رونمایی کردند که بازیکنان با استفاده از آن‌ها می‌توانند به روش‌های مختلفی زنومورف‌ها را قلع‌و‌قمع کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Cold Iron Studios به‌صورت رسمی از شش سلاح جدید بازی کوآپ و شوتر سوم‌شخص Aliens: Firestorm رونمایی کرده است. بازیکنان در این بازی باید با استفاده از این سلاح‌ها موجودات فضایی بازی را که براساس دنیای سینمایی Alien با نام زنومورف شناخته و توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند، قلع‌و‌قمع کنند.

اولین سلاح یکی از شناخته‌شده‌ترین‌ها در دنیای سینمایی Alien است که M41A2 نام دارد و یک مسلسل است و شلیک‌های پالسی انجام می‌دهد (تصویر زیر). حال طرفداران دوآتشه‌ی این مجموعه‌ی علمی-تخیلی می‌توانند خیال‌شان راحت باشد که این سلاح معروف نیز در بازی Aliens: Firestorm وجود دارد.

سلاح M41A2 Pulse Rifle از بازی Aliens: Fireteam

سلاح دوم L56A3 است که یکی دیگر از سلاح‌های شناخته‌شده‌ی دنیای الین است که به‌طور خاص در فیلم دوم این مجموعه یعنی Aliens که در سال ۱۹۸۶ اکران شد، نمایش داده می‌شود (تصویر زیر). این سلاح در بازی‌های دیگری که قبلا از مجموعه‌ی Alien ساخته شده بود، حضور داشت و می‌توانست به‌صورت خودکار دشمنان را هدف قرار دهد. این سلاح همچنین دارای قدرت آتش بسیار بالایی است.

سلاح L56A3 Smartgun از بازی Aliens: Fireteam

سلاح سوم نوعی آتش‌افکن است که OCAP-91 Volcan نام دارد و بازیکنان با استفاده از آن می‌توانند مانند فیلم‌های مجموعه موجودات فضایی‌ را به آتش بکشند و شاهد سوختن آن‌ها باشند (تصویر زیر).

سلاح OCAP-91 Volcan از بازی Aliens: Fireteam

سلاح چهارم، پنجم و ششم نیز سلاح تک‌تیرانداز M42A3، پیستول Type 78 Burst و شاتگان DT-57 Medved است که تصاویر آن‌ها را می‌توانید به‌ترتیب در ادامه مشاهده کنید.

سلاح اسنایپر M42A3 از بازی Aliens: Fireteam

سلاح Type 78 Burst Pistol از بازی Alien: Fireteam

سلاح شات‌گان DT-57 Medved از بازی Aliens: Fireteam

درمیان آثار ویدیوگیمی که در سال‌های اخیر از روی مجموعه‌ی Alien ساخته شده‌اند، هم بازی خوب پیدا می‌شود و هم بازی نه‌چندان خوب. برای مثال، بازی Alien: Isolation که توسط استودیوی Creative Assembly ساخته و در سال ۲۰۱۴ منتشر شد، نمونه‌ی یک اقتباس ویدیوی گیمی خوب از مجموعه‌ی Alien محسوب می‌شود که هم توسط منتقدین و هم بازیکنان مورد تحسین قرار گرفت.

از طرفی بازی Alien: Blackout که در سبک بازی Five Nights At Freddy’s ساخته و در سال ۲۰۱۹ عرضه شد، باوجود داشتن ایده‌هایی جالب نتوانست به بازی خوبی تبدیل شود. Aliens: Colonial Marines نیز که توسط استودیوی گیرباکس تولید و در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، از جمله بازی‌های ضعیف اقتباس‌شده از مجموعه‌ی Alien محسوب می‌شود. حال باید منتظر ماند و دید که Alien: Firestorm به یکی از بازی‌های خوب و لذت‌بخش این مجموعه تبدیل می‌شود یا خیر.

Aliens: Fireteam در سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده