// چهار شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۱

رونمایی از هیولاهای بازی جدید Alien

بازی جدید مجموعه بیگانه یعنی Aliens: Fireteam بیش از بیست نوع مختلف زنومورف خواهد داشت و به‌تازگی اطلاعاتی درباره‌ی بعضی از آن‌ها منتشر شده است.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که بازی Aliens: Fireteam از استودیو Cold Iron چندی پیش به همراه تریلری به‌طور ناگهانی معرفی شد. این بازی که یک بازی سوم‌شخص شوتر و دارای المان‌های سبک سروایوال است، یک بازی کوآپ سه‌نفره است که بازیکنان را با بیگانه‌های معروف جهان سری فیلم Alien روبه‌رو می‌کند. در این بازی شما با بیش از ۲۰ نوع دشمن مختلف روبه‌رو خواهید شد و IGN جزئیات جدیدی را درباره‌ی شش نوع مختلف از زنومورف‌های موجود را منتشر کرده است.

یکی از این هیولاها Burster نام دارد که هنگام کشته شدن منفجر می‌شود و باید از نزدیک شدن به آن‌ها اجتناب کرد. بازیکنان بازی Alien: Isolation ممکن است با هیولای The Drone بیشتر آشنا باشند. آن‌ها قبل از حمله، بازیکنان را ازطریق کانال هوا و دیواره‌ها به طرز تهدیدآمیزی دنبال می‌کنند. هیولای Praetorian یک تانک واقعی است که می‌تواند با سر ضد گلوله‌ی خود به دشمنان ضربه بزند.

Prowler هیولایی نسبتاً جدید است و برای حمله به دشمنان به روی آن‌ها می‌جهد. Runners نیز باید برای بازیکنان آشنا باشند. آن‌ها به‌صورت گله‌ای حمله کرده و از دم خود برای مبارزه استفاده می‌کنند و درنهایت هیولای Spitter نیز از فاصله‌ی دور اسید شلیک می‌کند.

انتظار می‌رود که در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری درباره سایر انواع دشمن منتشر شود مخصوصا باتوجه‌به اینکه Synthetics از Weyland-Yutani نیز قرار است دربرابر بازیکنان قرار بگیرند.

Aliens: Fireteam قرار است در در تابستان سال جاری میلادی روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان در دسترس گیمرها قرار گیرد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده