// سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۶

تریلر Aliens Fireteam؛ بازی جدید مجموعه بیگانه

بازی Aliens: Fireteam یک شوتر سوم‌شخص در ژانر بقا است که به شکل ناگهانی معرفی شد و استودیو Cold Iron آن را با موتور آنریل انجین 4 می‌سازد.

استودیو Cold Iron با الهام از مجموعه بازی Left 4 Dead، بازی جدید مجموعه بیگانه را طراحی کرد. بازی Aliens: Fireteam که گیم‌پلی سوم‌شخص شوتر و دارای المان‌های سبک سروایوال را تقدیم شما می‌کند، یک بازی کوآپ سه‌نفره است که گیمرها را به سمت مبارزه با بیگانه‌های معروف جهان سری فیلم Alien می‌فرستد. سازندگان هنوز نمی‌توانند تاریخ عرضه‌ی دقیق بازی را اعلام کنند. ولی می‌دانیم که بازی Aliens: Fireteam در تابستان سال جاری میلادی روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد.

داستان بازی در طول چندین و چند مرحله روایت می‌شود و خود سازندگان منبع الهام آن را بیشتر از فیلم Alien ریدلی اسکات، فیلم Aliens جیمز کامرون می‌دانند. همچنین اطمینان داریم که قصه‌ی بازی Aliens: Fireteam در سال ۲۰۲۲ میلادی جریان دارد؛ ۲۳ سال بعد از زمان وقوع اتفاقات سه‌گانه‌ی سینمایی اصلی بیگانه.

دانلود ویدیو از آپارات

مطابق اطلاعات طرفدارها از داستان مجموعه بیگانه، در سال ۲۰۲۲ میلادی اصولا دیگر حملات گسترده‌ی زنومورف‌ها نادر شده‌اند و اکثر افراد اطلاعات زیادی راجع به وجود بیگانگان در جهان دارند. گیمر در بازی Aliens: Fireteam نقش یک سرباز تازه‌کار را بازی می‌کند که به همراه چند نفر برای بررسی یک گزارش خطر قدم به مکان به‌خصوصی می‌گذارد.

بازی Aliens: Fireteam بازیکن را با ۲۰ نوع دشمن مواجه می‌کند که ۱۱ مورد از آن‌ها، انواع مختلف از زنومورف‌ها هستند. در هر مرحله‌ی داستانی بازی نیز قطعا با گروه‌های متفاوتی از بیگانگان می‌جنگید. البته فقط دشمنان شما از قابلیت‌های مختلف برخوردار نیستند و گیمر هم می‌تواند مطابق سلیقه‌ی خود تبدیل در کلاس Gunner، کلاس Demolisher، کلاس Technician، کلاس Doc یا کلاس Recon قرار بگیرد. همچنین بازیکن به کمک آیتم‌های که با گذر زمان به‌دست می‌آورد، توانایی شخصی‌سازی ظاهری شخصیت خود را هم کسب می‌کند.

برای افزایش ارزش تکرار مراحل، سازندگان چالش‌های اضافه را در بازی قرار داده‌اند که گیمر می‌تواند اگر می‌خواست، سراغ آن‌ها برود؛ کارت‌هایی که مثلا با فعال ساختن یکی از آن‌ها دیگر تنها راه آسیب زدن به دشمن شلیک به سر او خواهد بود. این‌گونه پاداش‌هایی که در انتهای مرحله می‌گیرید، بیشتر از قبل خواهند شد. استودیو Cold Iron به‌زودی ویدیو گیم‌پلی مفصلی از بازی Aliens: Fireteam را هم در رسانه IGN پخش می‌کنند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده