// پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۵

کارگردانی جدیدترین تریلر فورتنایت توسط کارگردان‌ های Avengers: Endgame

به‌تازگی مشخص شده که کارگردان‌های Avengers: Endgame و Avengers: Infinity War جدیدترین تریلر فصل ششم فورتنایت را نیز کارگردانی کرده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی مشخص شده که جدیدترین تریلر بازی Fortnite به نام Zero Crisis توسط برادران روسو کارگردانی شده است. شما می‌توانید این تریلر را در زومجی تماشا کنید. این دو برادر درباره‌ی کارگردانی تریلر جدید فورتنایت به نشریه‌ی ورایتی می‌گویند: «همکاری با تیم اپیک گیمز بسیار فوق‌العاده بود. فورتنایت جایگاه مخصوص به خود را در فرهنگ عامه دارد و ما فکر می‌کنیم دونالد ماسترد، مدیر ارشد خلاقیت اپیک گیمز داستان‌گوی بسیار خوبی است که قصد دارد همچنان ما را با حوزه‌های جدیدی در این زمینه آشنا کند.» ماسترد نیز می‌گوید تیم او و برادران روسو با همکاری یکدیگر «نه‌تنها کار نویسندگی و استوری‌بورد این تریلر سینمایی را انجام داده‌اند، بلکه بیشتر کاراکترهای چپتر دوم از فصل ششم بازی را نیز طراحی کرده‌اند.»

برادران روسو به‌خاطر کارگردانی برخی قسمت‌های فیلم‌های دنیای مارول شامل کاپیتان آمریکا و اونجرز شناخته می‌شود. آن‌ها همچنین فیلم Avengers: Endgame را کارگردانی کرده‌اند. فیلم Cherry با نقش‌آفرینی تام هالند جدیدترین کار برادران روسو است که اخیرا در سینماها اکران و اخیرا از اپل تی‌وی پلاس منتشر شد.

این اولین‌بار نیست که برادران روسو با اپیک گیمز همکاری می‌کنند. آن‌ها کاراکتر تانوس را در قالب رویداد کراس‌اور Fortnite x Avengers: Infinity War به فورتنایت آوردند. این دو برادر در آن زمان مستقیما با اپیک گیمز تماس گرفته تا با آن‌ها برای خلق یک کراس‌اور بین دنیای اونجرز و فورتنایت همکاری داشته باشند.

جو روسو در این خصوص می‌گوید: «در چندماه قبل از این همکاری مشغول تدوین فیلم Avengers: Infinity War بودیم. می‌خواستیم کمی از فیلم‌سازی فاصله گرفته تا بتوانیم روی چند بازی کار کنیم. بعد با خود فکر کردیم که ترکیبی از دنیای اونجرز با فورتنایت چقدر باحال می‌شود و به همین خاطر هم رفتیم سراغ دونالد ماسترد.»

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده