// سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۹

زمان انتشار فصل ششم چپتر دوم فورتنایت [ به روزرسانی ]

حساب کاربری توییتر Fortnite Status زمان فعال شدن فصل ششم از چپتر دوم فورتنایت را درکنار زمان غیرفعال شدن سرورهای بازی برای انتشار آپدیت را اعلام کرده است.

به‌روزرسانی: آپدیت فصل ششم از چپتر دوم بازی فورتنایت با انتشار تریلری جذاب در دسترس قرار گرفت.

امروز فصل ششم از چپتر دوم بازی فورتنایت در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و شرکت اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر Fortnite، جزئیات بیشتری را از زمان عرضه و همچنین زمان غیرفعال شدن سرورها برای انتشار آپدیت منتشر کرده است.

درواقع آپدیت امروز در دسترس قرار می‌گیرد و سرورهای بازی هم‌اکنون از دسترس خارج شده است. بااین‌حال زمان انتشار دقیق آپدیت روی هر پلتفرم، مشخص نشده، اما سرورهای تمامی پلتفرم‌ها، به‌صورت همزمان مجددا فعال می‌شوند تا کاربران فصل ششم را تجربه کنند.

دراین‌میان اشاره کنم که اعلام شده از نظر میزان حجم دانلودی، آپدیت پیش رو، بزرگ‌تر از به‌روزرسانی گذشته خواهد بود. بد نیست اشاره‌ای هم به رویداد Zero Crisis Finale داشته باشیم که بازیکنان یک مرحله تک‌نفره را ازطریق Agent Jones تجربه خواهند کرد. این مرحله دقیقا پس از انتشار فصل ششم در دسترس قرار می‌گیرد و پس از کامل کردن آن، بازیکنان وارد فصل ششم فورتنایت چپتر 2 می‌شوند.

دانلود ویدیو از آپارات

در ادامه می‌توانید تیزر منتشر شده در راستای رویداد Zero Crisis Finale را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید. باید منتظر بمانیم و ببینیم که این بار اپیک گیمز چه محتویاتی را برای کاربران خود درنظر گرفته است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده