// سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۲

بازی Horizon Forbidden West در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد

جیم رایان در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که برای عرضه Horizon Forbidden West در سال ۲۰۲۱ احساس بسیار خوبی دارد.

در جریان معرفی بازی Horizon Forbidden West اعلام شد که این بازی در سال ۲۰۲۱ برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. باتوجه‌به شرایط فعلی و همه‌گیری ویروس کرونا، این احتمال وجود دارد که شاهد تأخیر و موکول شدن این بازی به سال ۲۰۲۲ باشیم.

این در حالی است که جیم رایان، رئیس پلی استیشن، اعلام کرده که به عرضه Horizon Forbidden West در سال ۲۰۲۱ احساس بسیار خوبی دارد. وی در مصاحبه خود به عرضه بازی‌هایی نظیر Returnal، Ratchet and Clank: Rift Apart و همچنین نسخه جدید هورایزن برای عرضه در سال جاری میلادی اشاره کرد.

جیم رایان در صحبت‌های خود اعلام کرد «ما احساس خوبی نسبت به عرضه Returnal، Ratchet & Clank: Rift Apart و Horizon Forbidden West داریم. می‌دانید دو عملکرد نسبت به این موضوع وجود دارد؛ اول اینکه بدون توجه به کیفیت، تاریخ عرضه را نگه داشته و بازی را عرضه کنیم یا اینکه آن را در زمانی وارد بازار کنیم که به کیفیت مورد نظر رسیده باشد. ما همیشه رویکرد دوم را در برنامه خود قرار داده‌ایم. این در حالی است که بعضی از ناشران حالت اول را در نظر گرفته‌اند.»

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا Horizon Forbidden West در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد یا اینکه به مرور زمان شاهد تأخیر خوردن آن خواهیم بود؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده