نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

امکان اجرای Destiny 2 روی مرورگر به لطف سرویس ابری ایکس باکس

به‌تازگی تصویری در رسانه‌‌ها و فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد فیل اسپنسر به کمک سرویس استریم کلاود در حال اجرای بازی Destiny 2 روی مرورگر تبلت خود است.

مدتی است که مایکروسافت سخت در تلاش است تا برای مخاطبان خود امکانی را فراهم آورد تا به‌لطف سرویسی به‌نام Project xCloud بازی‌های گیم پس خود را به طیف وسیع‌تری در هر زمان و مکان و روی هر نوع صفحه‌نمایش دلخواهی صرفا ازطریق استریم کردن به گیمرها ارایه دهد. 

حال در همین رابطه به‌تازگی تصویری منتشر شده است که نشان می‌دهد فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس باکس مایکرسافت، در زمان انتظار میان دو پرواز خود به‌کمک این روش در حال اجرای بازی Destiny 2 روی مرورگر تبلت خود است. این تصویر که توسط آرون گرینبرگ، مدیر بخش تبلیغات ایکس باکس منتشر شده، به‌‌نظر می‌رسد احتمالا مربوط‌ به سفر کاری چند روز پیش اسپنسر درخصوص نهایی کردن قرارداد با بتسدا است. 

فیل اسپنسر در حال اجرای بازی Destiny 2 روی مرورگر

همان‌طور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، اسپنسر تنها با در دست داشتن کنترلر ایکس باکس، روی تبلت سرفیس پرو خود در حال اجرای بازی دستینی 2 است. چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که مایکروسافت برنامه‌ریزی‌های زیادی روی پروژه ایکس کلاود خود کرده است؛ تاجاییکه حتی اخیرا آثاری ازجمله Fallout 4، بازی Prey و ۹ بازی دیگر را نیز به فهرست بازی‌‌های دردسترس جهت اجرا به چنین روشی اضافه کرده است.

حال باید منتظر ماند و دید طی ماه‌ها و سال‌های آینده آیا Project xCloud می‌تواند جایگاه محکمی برای خود در صنعت بازی‌های ویدیویی درست‌وپا کند یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده