// پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۳

تریلر جدید Outriders: دلیل حضور کاراکترهای بازی در جهانی خشن و بی ‌رحم

به‌تازگی تریلری از Outriders منتشر شده که در آن به پیش‌زمینه‌ی داستانی جهان بازی و دلیل حضور کاراکترهای آن در سیاره‌ای بیگانه و خشن پرداخته می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تریلر جدیدی از جدیدترین ساخته‌ی استودیوی People Can Fly یعنی Outriders منتشر شده که در آن نگاهی خواهیم داشت به پیش‌زمینه‌ی داستانی جهان بازی. در این تریلر سینماتیک توضیح داده می‌شود که کاراکترهای بازی چگونه پا به جهانی بیگانه و خشن گذاشته‌اند. در تریلر گفته می‌شود که در پی وقایعی که منجر به سقوط بشریت روی زمین می‌شود، تعدادی از بهترین افراد برای سفر به جهانی جدید انتخاب می‌شوند تا تمدن انسانی را در آن‌جا از نو پایه‌گذاری کنند.

انسان‌ها برای عملی کردن این نقشه یک سفینه طراحی می‌کنند. این سفینه که حامل نمونه‌هایی از تمام موجودات زنده بوده و مقصد آن سیاره‌ای بیگانه است، به‌فاصله‌ی کمی از برخاستن از سطح زمین منفجر می‌شود و تمام این نمونه‌های زیستی با انفجار نابود می‌شوند و در نتیجه نقشه‌ی اول بشریت برای سکونت در سیاره‌ای دیگر با شکست مواجه می‌شود. پس از این اتفاق، زمینی‌ها تصمیم می‌گیرند که این‌بار خطرناک‌ترین افرادی را که از طرف جامعه طرد شده‌اند، به فضا بفرستند تا آن‌ها تمام خطرات سر راه بشریت را برای سکونت در سیاره‌ای دیگر از بین ببرند و اعضای شرافتمند جامعه‌ی انسانی بتوانند به‌صورت امن و با خیال راحت به سیاره‌ی مذکور پا بگذارند.

کاراکترهای اصلی Outriders به این‌صورت به سیاره‌ی Enoch، مکان اصلی رویدادهای بازی وارد می‌شوند. پس از ورود به این سیاره‌ی جدید، نیروهایی کیهانی و مرموز به شخصیت‌های اصلی بازی قدرت‌هایی خاص می‌بخشند که با آن‌ها بتوانند دشمنان و عناصر دیگری را که در آن سیاره وجود دارند و تهدیدی علیه سکونت انسان‌ها به شمار می‌روند، از بین ببرند. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این تریلر و پیش‌زمینه‌ی داستان بازی Outriders چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده