// یکشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۲

احتمال انتشار بازی Outriders روی ایکس باکس گیم پس

اخیرا پستی در حساب کاربری ایکس باکس گیم پس منتشر شده که احتمال اضافه شدن بازی Outriders را به این سرویس قوت می‌بخشد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب توییتری سرویس ایکس باکس گیم پس پستی را منتشر کرده که احتمال انتشار بازی Outriders را برای این سرویس قوت می‌بخشد. در این پست که به سبک ایمیلی اداری نوشته شده، اشاره می‌شود که قرار است «یک بازی جدید» به گیم پس اضافه شود و اینکه در آن از کلیدواژه‌هایی مانند «سیگنالی مرموز» یا «یک ناهنجاری» استفاده شده است.

می‌توان گفت که این کلیدواژه‌ها با داستان کلی جدیدترین بازی استودیوی People Can Fly یعنی Outriders هم‌خوانی بیشتری دارند، چراکه در این بازی، بازیکنان باید به‌دنبال سیگنالی مرموز بگردند و درباره‌ی یک ناهنجاری موجود در یک سیاره تحقیق کنند.

Outriders که برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۹ معرفی شد، یک بازی شوتر کوآپ است که از یک تا سه بازیکنان پشتیبانی می‌کند و قرار است در تاریخ ۱ آوریل (۱۲ فروردین) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، گوگل استیدیا و پی سی منتشر شود. این بازی همچنین از بازی بین پلتفرمی (کراس پلی) پشتیبانی می‌کند.

سازندگان Outriders آن را «یک بازی ماجراجویانه‌ی بزرگ و خشن می‌دانند که از سلاح‌هایی تخیلی، لوت‌های باارزش و هیجان‌انگیز و انتخاب‌های بسیار زیاد برای شخصی‌سازی کاراکترها پر شده است.» در بازی کلاس‌های کاراکتر مختلفی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها قدرت‌ها و توانایی‌های منحصر‌به‌فرد خود را خواهد داشت. بازیکنان می‌توانند کاراکتر خود را لول‌آپ کرده، توانایی‌های آن را شخصی‌سازی کنند، برای آپگرید سلاح و زره خود به‌دنبال پیدا کردن لوت‌های باارزش بروند، با NPCها صحبت کرده و از داستان بازی سردرآورند و کوئست‌های مختلفی را آنلاک کنند.

فیل اسپنسر تابستان گذشته گفته بود که مایکروسافت برنامه دارد تا بازی‌های ترد پارتی بیشتری را به ایکس باکس گیم پس اضافه کند. در حال حاضر بازی‌های فرست پارتی ایکس باکس در روز عرضه در دسترس مشترکین گیم پس قرار می‌گیرند. بااین‌حال، بازی‌های ترد پارتی به‌جز در مواردی خاص معمولا چندوقت بعد به سرویس اشتراکی گیم مایکروسافت اضافه می‌شوند.

اسکوئر انیکس نیز اخیرا نسخه‌ی دموی بازی Outriders را منتشر کرد که به‌نظر می‌رسد بسیار مورد استقبال بازیکنان قرار گرفته  و بیش از دو میلیون بار دانلود شده است.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده