نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۰

برتری نسبی نسخه پلی استیشن 5 بازی Avengers در مقایسه با ایکس باکس سری ایکس

از آنجاییکه زمان زیادی تا عرضه بازی Marvel’s Avengers روی کنسول‌های نسل نهم باقی نمانده، به‌نظر می‌رسد نسخه پلی استیشن 5 بازی ویژگی‌های بیشتری را ارائه می‌دهد.

طرفداران دنیای مارول و شخصیت‌های ابرقهرمانی آن مدت زمان زیادی منتظر انتشار و تجربه بازی Marvel’s Avengers بودند. اثری که تیم سازنده پیش‌از عرضه توقعات گیمرها را بالا برده بود و امید زیادی به موفقیت آن داشت. 

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید باتوجه به نظرات منتقدین و البته واکنش‌های کاربران، اما استودیوی اسکوئر انیکس نتوانست آن‌طور که انتظار می‌رفت از ساخت و ارایه یک بازی موفق از این دنیای جذاب سربلند خارج شود. 

پس از اینکه چندی پیش مشخص شد که این بازی به‌زودی راهی کنسول‌های نسل نهم نیز می‌شود، حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش حساب رسمی توییتر Marvel’s Avengers با انتشار تصاویری از ویژگی‌های نسخه‌های PS5 و ایکس باکس‌های جدید بازی پرده‌برداری کرد.

براساس اطلاعات منتشر شده، تیم سازنده برای افرادی که نسخه PS4 را خریداری کرده و به‌دنبال اجرای آن روی پلی استیشن 5 هستند و گیمرهایی که نسخه مخصوص کنسول جدید سونی را خریداری کنند، بهبودهایی تدارک دیده است. کاربران دو پلتفرم سونی همچون بسیاری از بازی‌های جدید بنابه اولویت‌های خود حق انتخاب از میان دو گزینه گرافیکی در بازی دارند؛ حالت اول Performance Mode و حالت دوم که لودینگ کوتاه‌تر، نرخ فریم و سایر جنبه‌های گرافیکی و صوتی بهتر و همچنین رزولوشن 4K واقعی روی نسخه مخصوص پلی استیشن 5 را به‌همراه خواهد داشت، 4K Mode نام دارد.

عملکرد بازی Marvel’s Avengers روی کنسول پلی استیشن 5

در طرف مقابل اما نسخه نسل نهمی بازی Marvel’s Avengers روی دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس با کمی تفاوت عرضه خواهد شد. باوجود اینکه همچون PS5، نسخه مخصوص سری ایکس با رزولوشن 4K و سری اس با رزولوشن ۱۴۴۰P اجرا خواهد شد، اما برخلاف نسخه پلی استیشن بازی، در اینجا به‌نظر می‌رسد خبری از وجود دو گزینه گرافیکی برای انتخاب گیمر نخواهد بود. همان‌طور که قابل پیش‌بینی نیز بود بازی Marvel’s Avengers روی ایکس باکس‌های جدید از قابلیت‌های خاص کنترلر دوال‌سنس محروم خواهد بود؛ اما از طرفی به‌نظر می‌رسد متاسفانه این نسخه فاقد پشتیبانی از تکنولوژِی صوتی Spatial Audio نیز است. 

عملکرد بازی Marvel’s Avengers روی دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و سری اس

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، بازی Marvel’s Avengers قرار است در تاریخ ۲۸ اسفند (۱۸ مارس) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

اگر شما هم این بازی را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود درخصوص آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده