نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۶

مشخصات عملکرد فنی بازی کالکشن نینجا گایدن روی ایکس باکس

ساعاتی پیش فروشگاه مایکروسافت مشخص کرد که بازی Ninja Gaiden Master Collection روی کنسول ایکس باکس وان ایکس با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود. 

درسته که امسال طرفداران سری بازی‌های Ninja Gaiden از تجربه یک نسخه جدید محروم هستند، اما این قضییه به این معنی نخواهد بود که استودیوی تیم نینجا، خالق این مجموعه، برنامه‌ای برای مخاطبان خود تدارک ندیده باشد. 

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش شرکت کوئی تکمو (Koei Tecmo) اعلام کرد که ریمستر Ninja Gaiden Sigma، بازی Ninja Gaiden Sigma 2 و همچنین Ninja Gaiden 3: Razer’s Edge در قالب یک مجموعه تحت عنوان Ninja Gaiden Master Collection در تاریخ  ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد ۱۴۰۰) برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش فروشگاه ایکس باکس اعلام کرد که بازی Ninja Gaiden Master Collection روی کنسول ایکس باکس وان ایکس با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم برثانیه اجرا خواهد شد. این موضوع به‌صورت غیرمستقیم نشان می‌دهد که کاربران کنسول نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس به‌لطف قابلیت Backward Compatibility حداقل در بدترین حالت باید منتظر تجربه مشابه‌ای با کنسول ایکس باکس وان ایکس باشند. 

حال باید منتظر ماند و دید بازی Ninja Gaiden Master Collection روی کنسول پلی استیشن 4 پرو نیز چه عملکردی از خود به‌جا می‌گذارد؟ اگر شما هم از طرفداران سری نینجا گایدن هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص این مجموعه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده