نویسنده: شعیب شاهدی
// چهار شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۱

استودیو تیم نینجا روی Ninja Gaiden جدید کار نمی‌کند

فومیهیکو یاسودا گفته است فعلا ساخت بازی جدید Ninja Gaiden در دستور کار استودیو Team Ninja قرار ندارد.

مخاطبان جدید بدون شک استودیوی Team Ninja را بیشتر با مجموعه‌ی موفق Nioh در سبک نقش‌آفرینی می‌شناسند؛ ولی در حقیقت فرانچایزهای Dead or Alive و مجموعه‌ی اکشن قهرمانانه‌ی Ninja Gaiden بودند که نام تیم نینجا را بر سر زبان‌ها انداختند و باعث مطرح شدن این استودیو شدند. تاحدی که بازی Nioh دارای تعداد زیادی از اسلحه‌ها و تصاویر برگرفته از مجموعه Ninja Gaiden است. همواره امیدهایی وجود داشته است که این استودیو با یک نسخه‌ یا حالتی جدید دوباره به مجموعه‌ی Ninja Gaiden بازگردد و شاید برخی از المان‌های Nioh را هم در این اثر جدید اعمال کند، اما به‌نظر می‌رسد همچین اتفاقی به این زودی رخ نخواهد داد.

فومیهیکو یاسودا، سرپرست Team Ninja و کارگردان بازی Nioh، در مصاحبه‌ی طولانی خود با VGC درباره‌ آینده‌ی این استودیو صحبت کرده است؛ البته بیشتر این گفت‌وگو درباره‌ی مجموعه Nioh است. طبق گفته‌های یاسودا مجموعه‌ی Nioh به وقت استراحت خود رسیده است و در سال ۲۰۲۱ آثار جدیدی توسعه داده می‌شوند. او در جواب سؤال اینکه آیا Ninja Gaiden جدید درحال ساخت است یا نه، قاطعانه جواب منفی داده و گفته است: «در حال‌حاضر هیچ برنامه‌ای برای این کار نداریم، اما همیشه می‌خواستم قسمت جدیدی از این مجموعه را بسازم؛ پس امید وجود دارد.»

گرچه گفته‌های یاسودا صریح و واضح هستند، ولی اگر تیمی در حال توسعه یک بازی باشد به احتمال زیاد به همین راحتی درباره آن صحبتی نمی‌کند. همچنین به‌نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان برای مدتی طولانی است که به بازگشت مجموعه نینجا گایدن اشاره می‌کنند، اما تا به امروز این اتفاق رخ نداده است.

اخیرا شایعه‌ای درباره‌ی یک مجموعه‌ سه‌گانه از نینجا گایدن مطرح شده بود که هنوز به‌صورت رسمی تایید نشده است. در نتیجه مخاطبان می‌توانند به آینده این مجموعه امید داشته باشند، اما به‌نظر می‌رسد فعلا خبری از نینجا گایدن جدید نباشد.

نظر شما درباره‌ی صحبت‌های فومیهیکو یاسودا چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gaming bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده