نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۹

رویداد مشترک مایکروسافت و بتسدا؛ امشب ساعت ۲۱:۳۰

آرون گرینبرگ در پیامی که ازطریق حساب توییتر خود منتشر کرده، به برگزاری یک نشست مشترک بین اعضای ایکس باکس و بتسدا تا ساعاتی دیگر اشاره کرده است.

اگر به خاطر داشته باشید، جف گراب از نشریه VentureBeat پیش از این از برگزاری یک رویداد ویژه‌ با محوریت خرید استودیوهای بازی‌سازی بتسدا توسط مایکروسافت خبر داده بود. بعد از آن مدیر بازاریابی ایکس باکس بریتانیا به شفاف سازی موضوعات مطرح شده در این برنامه پرداخته و به طرفداران اطمینان داد که هیچ ارتباطی با بتسدا نخواهد داشت. حالا به نظر می‌رسد که هردوی این گفته‌ها به‌نوعی درست بوده است. مایکروسافت دقایقی پیش خبر از برگزاری یک میزگرد مشترک بین اعضای تیم ایکس باکس و بتسدا داده که همین امشب رأس ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه ازطریق یوتیوب پخش خواهد شد.

آرون گرینبرگ، رئیس بخش بازاریابی ایکس باکس در توییت جدید خود اعلام کرده که این اتفاق فرصت مناسبی برای شناخت اعضای تیم بتسدا و صحبت درباره قرارداد مایکروسافت و زنیمکس بوده و البته در آن به اخبار و رونمایی از پروژه‌های جدید پرداخته نخواهد شد.

مایکروسافت پیش از این از انتشار چند بازی جدید از استودیوهای بتسدا در سرویس ایکس باکس گیم پس خبر داده که از این هفته برای مشترکین در دسترس قرار خواهند گرفت. ضمن اینکه عرضه برخی از بازی‌های آینده این شرکت به‌صورت انحصاری برای پی سی و کنسول‌های ایکس باکس تأیید شده است.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر، احتمالاً باید تا ماه ژوئن (خرداد-تیر ۱۴۰۰) و برگزاری رویدادهای بزرگی مانند E3 یا هر برنامه‌ی ویژه‌ای که برای تابستان سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است، منتظر بمانیم. جف گراب در ادامه‌ی گزارش خود از احتمال برگزاری رویدادهای اختصاصی مایکروسافت و بتسدا در آینده خبر داده است. تا انتشار اخبار بیشتر با زومجی همراه باشید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده