// پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۵

احتمال اضافه شدن The Evil Within و Fallout 4 به ایکس باکس گیم پس

باندل‌هایی متشکل از چند بازی محبوب بتسدا از جمله The Evil Within ،Fallout 4 GOTY و The Elder Scrolls 5: Skyrim Special Edition احتمالا در راه سرویس ایکس باکس گیم پس هستند.

پس از اینکه چند روز پیش بتسدا به‌صورت رسمی به یکی از زیرمجموعه‌های ایکس باکس تبدیل شد، مایکروسافت اعلام کرد که تعدادی از بازی‌های بتسدا در روزهای آینده به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه خواهند شد. بااینکه مایکروسافت از آثاری که قرار است به گیم پس بیاند هنوز نامی نبرده است، طبق اظهارات یکی از کاربران توییتر به‌نظر می‌رسد که نسخه‌ی کامل بازی فال‌اوت 4 یعنی Fallout 4: Game of the Year Edition جزو همین بازی‌ها باشد.

کاربری به نام ALumia_Italia در توییتر متوجه شده که باندلی متشکل از Fallout 4: Game of the Year Edition و The Elder Scrolls 5: Skyrim Special Edition در وب‌سایت مایکروسافت به‌عنوان آثاری که به گیم پس پی سی راه می‌یابند، فهرست شده است؛ گرچه صفحه‌ی مربوطه در حال حاضر از سایت مایکروسافت حذف شده است.

باندل احتمالی Fallout 4 GOTY و The Elder Scrolls 5 برای گیم پس

بازی Fallout 4 پیش‌تر نیز روی گیم پس در دسترس قرار داشت. بااین‌حال، در حال حاضر از آن حذف شده است. نسخه‌ی Game of the Year بازی فال‌اوت 4 نیز شامل تمام دی‌ال‌سی‌های بازی می‌شود و احتمالا اگر بخواهد به گیم پس اضافه شود، برای اولین‌بار فقط به نسخه‌ی کامپیوتر این سرویس اضافه خواهد شد. یکی دیگر از مواردی که در وب‌سایت مایکروسافت برای گیم پس فهرست شده بود و سپس حذف شد، باندل The Evil Within است. طبق گزارش‌ها این باندل نسخه‌ی پایه‌ی بازی اول و تمام دی‌ال‌سی‌های منتشرشده برای آن را شامل می‌شود.

نسخه‌ی اول و دوم بازی The Evil Within هیچ‌وقت به گیم پس راه پیدا نکرده‌اند و ممکن است این مورد برای اولین‌بار طی روزهای آتی اتفاق بیفتد. مایکروسافت احتمالا امروز یا فردا به‌صورت رسمی راه‌یابی این بازی‌ها به سرویس گیم پس را اعلام خواهد کرد. ردموندی‌ها همچنین به‌تازگی تایید کرده‌اند که بازی‌های آینده‌ی بتسدا در روز انتشار روی گیم پس در دسترس خواهند بود و اینکه برخی بازی‌های آن‌ها در انحصار کنسول‌های ایکس باکس و پی سی خواهد بود.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده