// پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۱

اسکین هیولای فیلم Alien در راه بازی فورتنایت

به‌تازگی ویدیوی کوتاهی همراه‌با اصواتی وحشت‌آور از تصویر یک پورتال در Fortnite کشف شده که احتمال اضافه شدن اسکین زنومورف را به این بازی قوت می‌بخشد.

محتوا و شخصیت‌های مارولی زیادی در فصل چهارم به بازی Fortnite اضافه شدند و روند اضافه شدن کاراکترهایی از دنیای فیلم، سریال و کمیک در فصل پنجم همچنان ادامه دارد. در همین راستا، به‌تازگی فاش شده که اسکین کاراکتر زنومورف، هیولای معروف مجموعه فیلم‌های Alien احتمالا در فصل پنجم به فورتنایت اضافه خواهد شد.

این هیولای مشهور دنیای سینما احتمالا قرار است جدیدترین اسکین فروشگاه آیتم‌های فورتنایت باشد که برای خریداری در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. فورتنایت چند وقت پیش نیز میزبان یک هیولای فضایی دیگر از دنیای سینما یعنی Predator بود.

یک اینسایدر به نام ShiinaBR به‌تازگی ویدیویی کوتاه از تصویر یک پورتال در فورتنایت را کشف کرده است که راهروی یک سفینه‌ی فضایی تخیلی را نشان می‌دهد. در این ویدیوی کوتاه همراه‌با تصویر مذکور اصواتی به گوش می‌رسد که انگار از داخل نوسترومو، همان سفینه‌ی فضایی فیلم‌های Alien ضبط شده است. شما می‌توانید این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

چیزی که در این درمیان این اصوات جلب توجه می‌‌کند، صداهای غرش‌مانند و جیغ‌مانندی است که معمولا خبر از حمله‌ی یک زنومورف به یک انسان می‌دهند. کسانی که بازی Alien Isolation محصول سال ۲۰۱۴ را بازی کرده باشند، احتمالا به خاطر می‌آورند کمی قبل از اینکه این هیولای فضایی به آن‌ها حمله کند صداهایی مشابه از خود درمی‌آورد.

از طرفی چند اینسایدر دیگر قبلا تایید کرده بودند که اسکین بعدی بازی فورتنایت قرار است یک شخصیت مذکر باشد که احتمال دارد این شخصیت همان نسخه‌ی مذکر یک زنومورف باشد، چراکه اگر فیلم‌های بیگانه را دیده باشید، احتمالا می‌دانید که ملکه‌ی زنومورف‌ها تنها موجود مونث این نژاد فضایی است. علاوه‌براین، در داده‌های بازی فورتنایت یک فایل اسکین «بسیار بزرگ» کشف شده که می‌تواند نشان‌دهنده‌ی این باشد که اسکین زنومورف قرار است قدبلندتر از اسکین یک شخصیت با ابعاد انسانی باشد.

یک سرنخ دیگر که از اضافه شدن اسکین زنومورف به فورتنایت خبر می‌دهد، عبارت «موز فضایی» است که به‌دست یوتیوبرهایی مانند Ali-A رسیده است. گرچه شاید نتوان در نگاه اول معنی خاصی از این عبارت متوجه شد، ولی شاید بتوان اینگونه برداشت کرد که احتمالا موز فضایی اشاره‌ای به جمجمه‌ی یک زنومورف است که شکلی شبیه به موز دارد.

اگر درنهایت اپیک گیمز تایید کند که اسکین زنومورف به فورتنایت اضافه خواهد شد، این احتمال وجود دارد که همراه آن اسکین الن ریپلی، پروتاگونیست فیلم‌های Alien نیز همراه‌با آن معرفی شود. چند وقت پیش که اپیک گیمز اسکین ربات T-800 ترمیناتور را به فورتنایت آورد، همراه آن اسکین سارا کانر نیز در دسترس بازیکنان قرار گرفت.

درنهایت نیز بااینکه هنوز جزئیاتی از اسکین زنومورف فورتنایت منتشر نشده، این اسکین احتمالا مانند سایر اسکین‌های کراس ‌اور فصل پنجم به مدت محدودی در فروشگاه درون بازی در دسترس خواهد بود. همچنین قیمت این اسکین بسته به سطح کمیاب بودن آن، می‌تواند بین ۱۲۰۰ تا ۲۰۰۰ وی‌باکس باشد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده