// سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۱

انتخاب‌ ها و پایان ‌های متعدد داستانی در بازی S.T.A.L.K.E.R. 2

مدیر روابط عمومی استودیوی GSG Game World به‌تازگی در مصاحبه‌ای گفته بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 تعداد بسیار زیادی انتخاب‌های داستانی و پایان‌های متفاوت دارد.

طرفداران مدتی نسبتا طولانی است که منتظر انتشار بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 هستند و استودیوی GSG Game World در این مدت اطلاعات نسبتا خوبی از بازی با طرفداران به اشتراک گذاشته است و با انتشار هر خبری جدیدی، سطح انتظارات بازیکنان از S.T.A.L.K.E.R. 2 افزایش پیدا کرده است. برای مثال سازندگان تا به اینجا اعلام کرده‌اند که تمرکز بازی بر خلق اتمسفری گیرا است، گیم‌پلی آن ترکیبی از تیراندازی، المان‌های ترسناک و مکانیک‌های شبیه‌سازی واقع‌گرایانه است. تمام این موارد نوید یک بازی جهان باز بسیار خوب را می‌دهد که احتمالا می‌تواند طرفداران این مجموعه را راضی کند.

یکی دیگر از مواردی که سازندگان قول داده‌اند به آن توجه زیادی می‌کنند داستان بازی است که قرار است انتخاب‌های بازیکن در آن تأثیرگذار باشد و این انتخاب‌ها طبیعتا منجر به پایان‌های متفاوتی می‌شوند. باتوجه‌به اینکه انتخاب‌های داستانی و پایان‌های متفاوت عنصر جدیدی در بازی‌های ویدیویی نیست، ممکن است این سؤال پیش بیاید که این انتخاب‌ها و نتایج آن چقدر در بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 متفاوت یا متضاد یکدیگر هستند؟ باتوجه‌به سخنان اخیر مدیر روابط عمومی استودیوی جی‌اس‌جی گیم ورلد، به‌نظر می‌رسد که انتخاب‌های داستانی و پایان‌های مرتبط با آن‌ها قرار است بسیار وسیع و متنوع باشند.

زَکَر باچاروف اخیرا در مصاحبه‌ای با پادکست روسی Not Brought In دوباره بر این تاکید کرده که S.T.A.L.K.E.R. 2 داستانی غیرخطی دارد و اینکه بازی قرار است «تعداد بسیار زیادی انتخاب‌های داستانی و پایان‌های متفاوت داشته باشد.»

S.T.A.L.K.E.R. 2 در حال حاضر برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی در دست ساخت است. سازندگان هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار آن اعلام نکرده‌اند و فقط می‌دانیم که برای عرضه در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده