نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۷

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 رسما معرفی شد

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 توسط سازندگان اصلی این مجموعه معرفی شد که فعلا برای انتشار در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است.

سری S.T.A.L.K.E.R بدون شک یکی از بهترین مجموعه بازی‌های آخرالزمانی است که نسخه‌های قبلی آن، همگی از حیث اتمسفر و گیم‌پلی عملکرد خیلی خوبی داشتند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو GSC Game World، سازنده اصلی این مجموعه، رسما بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 را معرفی و اعلام کرده است که این بازی در دست ساخت قرار دارد. در تصویر ساده‌ای که از این بازی منتشر شده است، شاهد عدد ۲۰۲۱ هستیم که سال انتشار بازی را نشان می‌دهد. پس برای تجربه S.T.A.L.K.E.R. 2 باید حداقل سه سال دیگر صبر کنیم. 

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 اولین بار در سال ۲۰۱۰ معرفی شد و استودیو سازنده اعلام کرد که با یک موتور جدید در حال ساخت آن است و بازی در سال ۲۰۱۲ منتشر خواهد شد. با این حال پس از بروز مشکلاتی، این پروژه در نهایت در سال ۲۰۱۲ لغو شد. پس از آن استودیو GSC هم تقریبا بی‌خیال این مجموعه شد و در سال ۲۰۱۶ هم بازی بعدی خود را با نام Cossacks 3 منتشر کرد. با این حال به نظر می‌رسد که سری استاکر قرار است دوباره احیا شود و امیدواریم این بار دیگر شاهد لغو شدن بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 نباشیم. 

اولین نسخه این مجموعه S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl بود که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و نسخه دوم این بازی هم با نام S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky در سال ۲۰۰۸ در دسترس قرار گرفت. آخرین نسخه منتشر‌شده از این مجموعه هم S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat بود که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. 

نظر شما در مورد معرفی بازی استاکر 2 چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده