// جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۲

ویدیو گیم پلی جذاب بازی STALKER 2 محیط های نابودشده را نشان می‌دهد

سازندگان بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 با پخش یک تیزر تریلر جدید که توجهات زیادی را به خود جلب کرد، مجددا گرافیک هنری و فنی تحسین‌برانگیز آن را به گیمرها نشان دادند.

قهرمان بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 قرار است Stif نام داشته باشد و بازیکن در نقش او تصمیماتی را می‌گیرد که روی سرنوشت این جهان غم‌زده و ترسناک تاثیر می‌گذارند. تیزر کوتاه جدید بازی نیز هم این قهرمان را نمایش می‌دهد و هم گرافیک موتور ساخت S.T.A.L.K.E.R. 2 را به رخ همگان می‌کشد. بالاخره بر کسی پوشیده نیست که بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 با نمایش قبلی خود گیمرها زیادی را هیجان‌زده کرد و همچنان تحسین‌های گوناگونی را حداقل از نظر گرافیکی دریافت می‌کند.

استودیو بازی‌سازی اوکراینی GSC Game World هنوز تاریخ عرضه‌ی اصلی بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 را اعلام نکرده است و فقط می‌گوید که اثر مورد بحث در سال ۲۰۲۱ میلادی تقدیم بازیکنان می‌شود. همچنین نباید فراموش کرد که این بازی مورد انتظار بازی فقط برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود. همچنین باید مطمئن باشید که بازی نهایی می‌تواند موقع اجرا حتی بهتر از تیزر جدید به نظر برسد. زیرا از رزولوشن 4K و تکنولوژی ری تریسینگ پشتیبانی می‌کند. نکته‌ی مهم این‌جا است که تمامی نمایش‌های آنلاین یک بازی ویدیویی، همیشه با فشرده‌سازی‌های خاص پلتفرم‌هایی همچون یوتیوب مواجه هستند و کیفیت بصری پایین‌تری نسبت به اجرای واقعی بازی روی یک سیستم قدرتمند دارند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی از داستان‌گویی غیرخطی بهره می‌برد و تصمیمات بازیکن تاثیرات قابل توجهی روی تجربه‌ی او دارند

در این تیزر شاهد حرکت پروتاگونیست بازی در محیطی خالی از سکنه هستیم که تحت تاثیر انفجار نیروگاه اتمی چرنوبیل قرار دارد. از لحاظ فنی نیز این ویدیو توجه مخاطب را به نقش داشتن جدی تکنولوژی رهگیری پرتو (Ray Tracing) در بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 جلب می‌کند. این وسط ذرات معلق‌شده در هوا هم اتمسفر سنگین محیط را باورپذیرتر ساخته‌اند. از آن‌جایی که با دنباله‌ی اثری روبه‌رو هستیم که به خاطر فضاسازی‌های خفقان‌آور خود شناخته می‌شد، قطعا این قدرت گرافیکی می‌تواند کمک زیادی به موفقیت بازی بکند.

بازیکنان حدس می‌زنند که سقوط آن درخت در بخشی از تیزر هم می‌تواند به تخریب‌پذیری برخی از اجسام حاضر در محیط یا تغییر ترسناک محیط با گذر زمان اشاره داشته باشد. درنهایت هم که حمله‌ی یک موجود خطرناک به پروتاگونیست بازی یعنی Stif را می‌بینیم که شاید همان دشمن تازه‌ای باشد که سازندگان گفتند دقیقا برای ترسناک‌تر شدن S.T.A.L.K.E.R. 2 نسبت به قسمت اول به وجود آمد.

اعضای استودیو GSC Game World وعده داده‌اند که بازی STALKER 2 همزمان یک شبیه‌ساز زنده ماندن در یک جهنم اتمی و یک تجربه‌ی ترسناک باشد. شما در این بازی جهان-باز باید به بقا اهیمت بدهید و در عین حال داستانی تغییرپذیر را تجربه کنید. همچنین سازندگان ادعا می‌کنند که بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 قرار است بزرگ‌ترین بازی ویدیویی جهان‌باز در تاریخ ویدیوگیم باشد. راستی فراموش نکنید که اگر مشترک سرویس ایکس باکس گیم پس هستید، از همان روز عرضه می‌توانید بازی را همان اشتراک و بدون خرید جداگانه تجربه کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده