نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۶

انتشار چند بازی معرفی نشده ایکس باکس در سال ۲۰۲۱

جیسون رونالد، مدیر برنامه‌ریزی ایکس باکس، در گفت‌و‌گوی اخیر خود به صراحت اعلام کرد که در سال ۲۰۲۱ چندین بازی معرفی نشده جهت عرضه برای ایکس باکس آماده خواهند شد.

مدتی از عرضه کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت می‌گذرد. کنسول‌هایی که به دلیلی مشکلات ایجاد شده توسط ویروس کرونا نتوانستند در روز عرضه میزبان بازی‌های بزرگی بوده و افراد زیادی را به خرید زودهنگام خود مجاب کنند.

چنانچه به یاد داشته باشید به‌عنوان مثال برنامه‌ریزی‌های اولیه مایکروسافت به نحوی بود که نسخه جدید یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های خود یعنی بازی Halo Infinite را از روز نخست در دسترس خریداران دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس قرار دهد؛ اتفاقی که رنگ واقعیت به خود ندید.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد که در سال ۲۰۲۱ باید منتظر انتشار بازی‌های بیشتری توسط ایکس باکس که هنوز معرفی نشده، باشیم؛ چراکه ساعاتی پیش جیسون رونالد، مدیر برنامه‌ریزی ایکس باکس، در گفت‌و‌گوی خود در پاسخ به پرسشی در خصوص مورد انتظارترین بازی خود اعلام کرد که «همه آثاری که در سال جاری میلادی روانه بازار خواهند شد، هنوز معرفی نشده‌اند.»

البته رونالد تنها به اشاره به این موضوع بسنده کرد و هنوز به‌صورت دقیق مشخص نشده که آیا بازی‌هایی که طی ماه‌های آینده معرفی خواهند شد از استودیوهای داخلی ایکس باکس هستند یا بازی‌های جدید معرفی نشده از استودیوهای جدید مایکروسافت مثل بتسدا خواهند بود.

حال باید منتظر ماند و دید سال ۲۰۲۱ با انتشار بازی‌های بزرگی چون Halo Infinite و Psychonauts 2 و درکنار آثار احتمالی معرفی نشده می‌تواند برگ برنده‌ای برای مایکروسافت به‌حساب آمده و گوی سبقت را از سونی بگیرد یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده