// دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۲

استودیو Rare: بازی Everwild یک اثر کاملا متفاوت خواهد بود

با توجه به اطلاعاتی که طراح Everwild، در صفحه لینکدین خود منتشر کرده، گویا قرار است شاهد اثری متفاوت باشیم.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که بازیسازهای استودیوی Rare به رهبری کریگ دانکن، این روزها سرگرم ساخت دو پروژه هستند. اولی یک بازی ماجراجویی جدید و زیبا به اسم Everwild است و پروژه دوم هم به آپدیت‌های بازی Sea of Thieves مربوط می‌شود. روند پشتیبانی پس از عرضه‌ی بازی Sea of ​​Thieves قوی پیش می‌رود اما تاکنون اطلاعات کمی در مورد بازی دیگر آن‌ها که Everwild نام دارد منتشر شده است. این بازی برای اولین‌بار در آبان ماه ۱۳۹۸ معرفی شد و طبق چیزهایی که از آن دیده‌ایم بسیار هیجان انگیز و چشم نواز به نظر می‌رسد.

طبق گفته‌ی جیمز بلکهم (James Blackham)، طراح ارشد استودیو ریر، این بازی یک تجربه کاملاً منحصر‌به‌فرد خواهد بود. بلکهم درباره‌ی بازی Everwild بیان کرد:« این بازی چیزی است که جهان ندارد و مشابه آن را نیز ندیده است. پروژه‌ای منحصر‌به‌فرد در استودیو Rare در دست ساخت است.»

هنگام معرفی بازی Everwild در خلال رویداد ویژه مایکروسافت دو سال گذشته، این بازی در مرحله پیش تولید خود قرار داشت. به غیر از ایده مبهم اصلی آن و این موضوع که این بازی ممکن است دارای یک سری ویژگی‌های بازی سرویس محور باشد، تاکنون اطلاعات کمی در مورد Everwild منتشر شده است. احتمالاً مدتی طولانی‌تری نیز طول خواهد کشید تا اطلاعات بیشتری درباره‌ی این بازی کسب کنیم.

همچنین اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که اوایل آبان ماه کارگردان خلاق بازی Everwild یعنی سایمون وودراف از سمت خود در استودیو Rare ایکس باکس استعفا داد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده