// پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۰

نسخه‌ نسل نهمی بازی GTA V تنها یک پورت ساده نخواهد بود

مدیر ارشد اجرایی تیک-تو اخیرا گفته نسخه‌ی نسل نهمی GTA V قرار است فراتر از یک پورت ساده باشد. با جزئیات خبر همراه زومجی باشید.

تقریبا تمام بازی‌های ساخته‌شده توسط راک‌استار گیمز به شهرت جهانی رسیده و توانسته‌اند میلیون‌ها گیمر را در سراسر دنیا به خود جذب کنند. به همین خاطر هم اگر راک‌استار گیمز دست به ساخت نسخه‌ی ریمستر یا ریمیک آثار کلاسیک خود بزند، احتمالا می‌تواند انتظار داشته باشد که فروش بسیار خوبی را از آن‌ها تجربه کند. بااین‌حال، می‌دانیم که راک‌استار برخلاف بسیاری از شرکت‌های دیگر تمایلی به ریمستر کردن بازی‌های قدیمی خود ندارد. حال اشتراس زلنیک، مدیر ارشد اجرایی تیک-تو، شرکت مادر راک‌استار به‌تازگی در این مورد صحبت کرده است.

زلنیک در «کنفرانس فناوری، رسانه و مخابرات بانک مورگان استنلی» شرکت کرده بود و در آن‌جا از او سؤال شد که آیا تیک-تو برنامه‌ای دارد که در استراتژی آینده‌ی خود بیشتر به ریمستر کردن بازی‌های قدیمی‌اش اهمیت دهد یا خیر؟ او نیز در پاسخ به سرمایه‌گذاران حاضر در جلسه گفت: «فکر نمی‌کنم اهمیت بیشتری در استراتژی ما پیدا کند. البته ریمستر کردن بازی‌ها همیشه جزوی از استراتژی ما بوده است.»

زلنیک در ادامه توضیح می‌دهد: «عملکرد ما نسبت به رقبایمان متفاوت است. ما فقط یک پورت ساده تحویل نمی‌دهیم، بلکه روی آن وقت می‌گذاریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا نسخه‌ی ریمسترشده متفاوت از نسخه‌ی اصلی و هماهنگ با فناوری‌ جدیدی باشد که روی آن منتشر می‌شود.»

محیط بازی GTA V با مادهای گرافیکی روی پی سی

او به ریمیک اخیر Mafia Definitive Edition اشاره می‌کند و می‌گوید تیک-تو با ارتقای جلوه‌های بصری و عملکرد فنی بازی «تکنولوژی آن را بهبود می‌دهد.» او همچنین از این می‌گوید که نسخه‌ی ریمستر GTA V که قرار است در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ برای ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 منتشر شود، استاندارد جدیدی را در زمینه‌ی عملکرد فنی و جلوه‌های بصری ثبت خواهد کرد.

او عنوان می‌کند: «GTA 5 حالا وارد نسل سوم خود شده که موضوعی فوق‌العاده است. GTA V زمانی‌که برای اولین‌بار منتشر شد، با خود استاندارد جدیدی را به صنعت بازی آورد و در نسل دوم نیز این استاندارد را حفظ کرد. حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم که در نسل سوم چگونه عمل خواهد کرد. واضح است که من به راک‌استار گیمز اعتماد دارم و می‌دانم که آن‌ها قرار است به مخاطبان تجربه‌ای عالی ارائه دهند و این هدف قطعا با تحویل یک پورت ساده امکان‌پذیر نخواهد بود.»

به‌نظر می‌رسد که راک‌استار گیمز فعلا قصد دارد تا به پشتیبانی از GTA Online ادامه دهد. آن‌ها چند وقت پیش آپدیت رایگان The Cayo Perico Heist را به بازی اضافه کرده و همان زمان تایید کردند جی‌تی‌ای آنلاین محتوای بیشتری در آینده دریافت می‌کند که درمیان آن‌ها محتوای تک‌نفره نیز وجود خواهد داشت.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده