نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۳

ثبت رکوردی جدید در تعداد بازیکنان GTA Online و Red Dead Online

در گزارش جدید راک استار درباره عملکرد بازی‌های GTA Online و Red Dead Online به ثبت رکورد جدیدی در زمینه تعداد بازیکنان سالانه‌ی هردو بازی اشاره شده است.

GTA Online به‌عنوان بخش چندنفره بازی Grand Theft Auto V همچنان به روند رو به رشد خود ادامه می‌دهد. استودیوی راک استار در گزارش جدید خود به ثبت چند رکورد جدید از نظر تعداد بازیکنان سالانه در GTA Online اشاره کرده که این موضوع باتوجه به عرضه نسخه اورجینال این بازی در سال ۲۰۱۳، عملکرد چشم‌گیری برای یک بازی به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است که امسال شاهد انتشار آپدیت بزرگ Cayo Perico Heist در بازی GTA Online بودیم که بزرگ‌ترین محتوای به‌روزرسانی بازی از زمان عرضه آن محسوب می‌شود. راک استار در جزئیات گزارش خود به تجربه این چالش توسط بیش از نیمی از بازیکنان جی تی ای آنلاین اشاره کرده است. این اولین چالش Heist بازی بود که به بازیکنان اجازه می‌داد به‌صورت انفرادی در آن شرکت کنند.

بازی های GTA Online و Red Dead Online

از سوی دیگر بازی Red Dead Online را داریم که بخش چندنفره Red Dead Redemption 2 محسوب می‌شود. این گزارش حاکی از آن است که رد دد آنلاین نیز سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است؛ به طوری که در ماه دسامبر ۲۰۲۰، رکورد جذب بازیکنان جدید و همچنین بازگشت بازیکنان قبلی به این بازی شکسته شده است. بدون شک عرضه نسخه مستقل بازی Red Dead Online در این دستاورد نقش مهمی داشته است. راک‌استار اعلام کرده که آمار ورود بازیکنان به Red Dead Online در بالاترین رقم خود از زمان عرضه نسخه بتای بازی در سال ۲۰۱۸ قرار دارد.

حالا راک استار تصمیم گرفته که به این مناسبت، یک سری آیتم‌ها و امتیازات ویژه را برای بازیکنان GTA Online و Red Dead Online در نظر بگیرد. در ادامه به شماری از این موارد اشاره شده است.

نمایی از کاراکتر جان در بازی Red Dead Online

جوایز و آیتم‌های ویژه Red Dead Online

تمامی افرادی که از تاریخ ۱۵ فوریه (۲۷ بهمن) در بازی لوگ-این کنند، موارد زیر را دریافت خواهند کرد:

  • یک اسب رایگان (زیر رنک ۴۰)
  • یک فضای نگه‌داری بیشتر در استبل
  • ۵۰۰۰ واحد Club XP
  • ۲ کارت ابیلیتی
  • یک کت رایگان
  • یک کلاه رایگان (برای رنک ۱۵ و پایین‌تر)
  • یک پیراهن رایگان (برای رنک ۱۵ و پایین‌تر)
  • یک کوپن فست تراول رایگان
  • مهمات High Velocity رایگان برای تمامی سلاح‌ها
  • Horse Reviver
  • لوازم و مواد اولیه تونیک‌ها و سایر مواد مصرفی

جوایز و آیتم‌های ویژه GTA Online

تمامی افرادی که از تاریخ ۱۲ فوریه (۲۴ بهمن) وارد بازی شوند یک Rockstar Cap و تی شرت Rockstar Rolling دریافت خواهند کرد.

راک استار همچنان با قدرت به پشتیبانی از این دو بازی ادامه می‌دهد. این شرکت به هواداران وعده داده که در ادامه منتظر انتشار اخبار بیشتر درباره این دو بازی باشند. این موارد شامل فرصت‌های شغلی جدید برای بازیکنان انفرادی Red Dead Online و همچنین فرصت‌های کسب GTA$ بیشتر در GTA Online می‌شوند.

باتوجه به اینکه راک استار در سال ۲۰۲۱ نسخه مستقل بازی چی تی ای آنلاین را عرضه خواهد کرد، به نظر می‌رسد که سال جدید میلادی نیز یک سال بزرگ دیگر برای GTA Online خواهد بود. ضمن اینکه GTA V برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده