نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۴

هزینه هنگفت گوگل برای عرضه نسخه استیدیا بازی Red Dead Redemption 2

براساس گزارش منتشر شده توسط بلومبرگ، به‌نظر می‌رسد عرضه نسخه گوگل استیدیا بازی Red Dead Redemption 2 هزینه زیادی روی دوش گوگل و سران این سرویس گیمینگ گذاشته است.

حدود ۱۴ ماه پیش مدیران گوگل پس از انتظارات فراوان سرویس گیمینگ خود تحت عنوان استیدیا را راه‌اندازی کردند. سرویسی که با وعده‌های جذاب فراوان قرار بود صنعت بازی‌های ویدیویی را با تحول عظیمی روبه‌رو کرده و به‌‌نوعی نحوه تجربه بازی را به سمت‌وسوی استریم کردن تغییر دهد. 

درکنار معرفی و نمایش چندین بازی‌های انحصاری، اما اعضای این پروژه بلندپروازانه با بازی‌سازی‌های بزرگ جهت عرضه آثار خود روی این سرویس نیز همکاری‌هایی رقم زدند؛ نتیجه یکی از همین همکاری‌ها هم عرضه یکی از موفق‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ و ساخته استودیوی راک استار گیمز یعنی بازی Red Dead Redemption 2 روی استیدیا بود. 

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش گزارشی توسط بلومبرگ منتشر شد که گوگل برای انتشار این بازی روی سرویس استیدیا متحمل هزینه هنگفتی شده است. براساس اطلاعات درز شده، فیل هریسون، مدیر استیدیا و همکارانش، ده‌ها میلیون دلار هزینه تنها برای عرضه Red Dead Redemption 2 روی دوش گوگل گذاشته‌اند.

اگرچه باوجود نظرات منفی منتقدین برای این سرویس گیمینگ و تجربه لحظات سخت برای گوگل، اما به‌نظر می‌رسد هنوز هم اعضای استیدیا به‌شدت امیدوار به آینده آن هستند. 

حال باید منتظر ماند و دید در راستای صحبت‌های جک باسر، مدیر بازی‌های گوگل استیدیا، مبنی‌بر رشد این سرویس و عرضه ۴۰۰ بازی برای آن در سال پیش‌رو، گوگل آیا می‌تواند رضایت کاربران خود را جلب کرده و افراد جدیدی را نیز به کوچ به سمت آن ترغیب کند یا خیر. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده