// یکشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۷

تاکید دوباره‎‌ سونی بر تاریخ انتشار اعلام شده برای Horizon Forbidden West

در یکی از تبلیغات جدید اینستراگرامی سونی برای پلی استیشن 5 دوباره بر این تاکید شده که Horizon Forbidden West در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود.

در چندوقت اخیر شایعاتی در اینترنت پخش شده بود مبنی‌بر اینکه انتشار بازی مورد انتظار Horizon Forbidden West نیز مانند دیگر انحصاری‌های بزرگ پلی استیشن 5 تا سال ۲۰۲۲ به تأخیر افتاده است. حال اما با انتشار تصویری به‌نظر می‌رسد که این شایعات حداقل فعلا واقعیت ندارند. سونی در جدیدترین تصویر تبلیغاتی خود برای کنسول پلی استیشن 5 اشاره کرده که بازی Horizon Forbidden West در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود.

اسپانسر این تبلیغ که در زیر مشاهده می‌کنید، شعبه‌ی ایرلند پلی استیشن در اینستاگرام است و در پایین تصویر از چند بازی نام برده شده که یکی از آن‌ها هورایزن فوربیدن وست است و درکنار نام آن «اواخر ۲۰۲۱» درج شده است. جیم رایان، رئیس پلی استیشن نیز در مصاحبه‌ی اخیر خود با مجله‌ی فامیتسو از عرضه‌ی Horizon Forbidden West در اواخر ۲۰۲۱ سخن گفته بود.

تبلیغ اینستاگرامی پلی استیشن 5 و تاکید بر انتشار Horizon Forbidden West در سال ۲۰۲۱

جیسن شرایر، نویسنده‌ی مشهور نشریه‌ی بلومبرگ و یکی از اینسایدرهای مطرح صنعت بازی درخصوص تأخیر Horizon Forbidden West به شخصی که گفته بود «این بازی قطعا تا سال ۲۰۲۲ تأخیر می‌خورد»، پاسخ داد: «شاید این اتفاق بیفتد ولی هورایزن فوربیدن وست همین حالا هم تأخیر خورده است.» جواب شرایر به این معنی است که تاریخ انتشار این بازی یک‌بار به‌طور غیرعلنی به تعویق افتاده و این موضوع مربوط‌به زمانی است که قرار بوده فقط برای پلی استیشن 4 منتشر شود.

طبق منابع خبری وب‌سایت VideoGamesChronicle، مراحل توسعه‌ی هورایزن فوربیدن وست به فاصله‌ی کمی از عرضه‌ی موفقیت‌آمیز قسمت اول شروع شده و قبل از اینکه تمرکز گوریلا گیمز بر توسعه‌ی بازی برای کنسول نسل جدید سونی معطوف شود، در اصل قرار بوده تنها برای پلی استیشن 4 منتشر شود.

همچنین تصویر بالا تنها تبلیغی نیست که از عرضه‌ی Horizon Forbidden West در سال ۲۰۲۱ خبر می‌دهد. سونی به‌تازگی تریلری تبلیغاتی از برخی بازی‌های آینده‌ی پلی استیشن 5 منتشر کرده که در آن اشاره می‌شود هورایزن فوربیدن وست در نیمه‌ی دوم ۲۰۲۱ منتشر می‌شود. شما می‌توانید این تریلر را از لینک یوتیوب تماشا کنید.

درنهایت نیز بد نیست به این اشاره کنیم که شایعه‌ی تأخیر Horizon Forbidden West توسط شخصی اعلام شده که پیش‌تر از پورت Horizon Zero Dawn برای پی سی خبر داده بود و اینکه شایعات مطرح‌شده‌ی این شخص فقط در این مورد درست از آب درآمده و او بارها اطلاعات غلط ارائه داده است. به همین دلیل نیز اگر قرار است در تاریخ انتشار Horizon Forbidden West تأخیر اتفاق بیفتد، بهتر است برای اعلام رسمی آن توسط سونی منتظر بمانیم.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamingroute
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده