// یکشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۴

بازی Terraria سرانجام برای گوگل استیدیا منتشر خواهد شد

پس از ایجاد تنش‌هایی بین استودیوی سازنده‌ی Terraria با گوگل که به مسدود شدن حساب کاربری رئیس استودیو مربوط می‌شد، حال خبر رسیده که مشکل حل شده و این بازی درنهایت برای گوگل استیدیا منتشر خواهد شد.

چند هفته پیش خبر رسید که کار روی توسعه‌ی بازی Terraria برای پلتفرم گوگل استیدیا متوقف شده است و دلیل آن نیز این بوده که گوگل حساب کاربری گوگل رئیس استودیوی Re-Logic را بدون هشدار قبلی غیرفعال کرده بود و معلوم هم نبود مشکل از کجاست. درواقع به‌نظر می‌رسید که حساب گوگل اندور اسپینکس، موسس استودیوی Re-Logic بدون هیچ دلیل مشخصی غیرفعال شده بود، چراکه طبق اظهارات اسپینکس، او هیچ‌‌یک از بندهای قرارداد ارائه خدمات گوگل را نقض نکرده بود.

او همان زمان در رشته توییتی نوشت: «دیگر روی گوشی‌ام به هزاران دلار اپلیکیشی که از فروشگاه Google Play خریده بودم دسترسی ندارم. تازه نسخه‌ی 4K مجموعه فیلم‌های ارباب حلقه‌ها را خریده بودم و به‌خاطر این موضوع نتوانستم به‌طور کامل تماشایش کنم. تمام اطلاعات Google Drive من حذف شده و نمی‌توانم به کانال یوتیوبم دسترسی داشته باشم. از همه بدتر این است که آدرس ایمیل ۱۵ ساله‌ام را از دست داده‌ام.»

اسپینکس در ادامه خطاب به گوگل می‌گوید: «من به هیچ وجه کاری نکرده‌ام که قرارداد ارائه خدمات شما را نقض کنم. پس نمی‌توانم به‌دلیل دیگری فکر کنم غیر از اینکه دیگر نمی‌خواهید با من همکاری داشته باشید. [اگر این‌طور است]، بدانید که همین حالا هم من با شما دیگر هیچ همکاری‌ای ندارم. توسعه‌ی Terraria برای گوگل استیدیا لغو شده است. استودیوی من از این به بعد دیگر از هیچ‌کدام از پلتفرم‌های شما پشتیبانی نخواهد کرد. دوست ندارم با شرکتی همکاری کنم که کمترین ارزش را برای شرکا و مشتریانش قائل است. کار کردن با شما به ضرر من است.»

تصویری از گیم‌پلی بازی Terraria

حال به‌نظر می‌رسد که موضوع حل شده و کاربران گوگل استیدیا دوباره می‌توانند امیدوار باشند که به‌زودی بازی Terraria را تجربه خواهند کرد. در فروم وب‌سایت Terraria در این خصوص نوشته شده:

«همان‌طور که احتمالا متوجه شده‌اید، ما در شروع سال ۲۰۲۱ با مسائل و مشکلات زیادی درگیر بودیم که همه‌ی آن‌ها به مسدود شدن حساب کاربری اندرو اسپینکس (ملقب به Redigit) در ماه ژانویه مربوط می‌شدند. پس از یک ماه پیگیری و حمایت فوق‌العاده‌ی طرفداران از ما، گوگل بالاخره با ما تماس گرفت و خیلی واضح و شفاف دلیل این موضوع را برای ما شرح داد و دوباره دسترسی ما را به حساب‌هایمان فراهم کرد. به‌خاطر تلاش مستمر تیم استیدیا و همچنین شریک ما، استودیوی 505Games تصمیم گرفته‌ایم تا دوباره بازی Terraria را روی گوگل استیدیا عرضه کنیم. بیلد نسخه‌ی استیدیا Terraria همان آخرین بیلد ساخته‌شده توسط DR Studios (زیرمجموعه‌ی 505Games) یعنی نسخه‌ی 1.4.0.5 است. این بازی در حال حاضر برای بررسی گواهی‌های آن در دست گوگل است.»

Terraria در فهرست بازی‌های سال ۲۰۲۱ گوگل استیدیا قرار داشته و اینکه این بازی درنهایت برای پلتفرم بازی گوگل عرضه خواهد شد، خبر خوبی برای دارندگان استیدیا محسوب می‌شود. باتوجه‌به اینکه گوگل اخیرا استودیوهای فرست پارتی خود را تعطیل کرده است، عرضه‌ی بازی‌های تردپارتی برای استیدیا ضروری‌تر از همیشه به‌نظر می‌رسد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده