نویسنده: نیما احمدی
// چهار شنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

بازی Terraria بیش از ۳۰ میلیون نسخه فروش داشته است

بازی Terraria پس‌ از گذشت ۹ سال از زمان انتشار، توانست از مرز فروش ۳۰ میلیون نسخه عبور کند و این موفقیت را جشن بگیرد.

زمانی که از بازی‌های بزرگ صحبت می‌کنیم، ذهن بازیکنان احتمالاً به‌طور طبیعی به سمت بازی‌هایی مانند Fortnite، Minecraft یا Grand Theft Auto 5 می‌رود. اما Terraria یکی‌از بازی‌هایی است که توانست موفقیت‌های خارق‌العاده‌ای را کسب کند. این بازی ویژه، ترکیبی عالی از ساخت‌و‌ساز سندباکس و پلتفرمینگ است که بیش از ۳۵۰۰ آیتم و هیولا در آن طراحی شده است. همچنین بازی Terraria توانسته است موفقیت بسیار بزرگی را به‌دست آورد.

توییتر رسمی بازی Terraria، اعلام کرد که این بازی از مرز فروش ۳۰ میلیون نسخه عبور کرده است. همچنین برای جشن گرفتن این اتفاق، بازیکنان می‌توانند این بازی را با ۵۰ درصد تخفیف ازطریق فروشگاه استیم خریداری کنند. بازی Terraria به‌طور رسمی در سال ۲۰۱۱ منتشر شد، پس تقریباً ۹ سال از حضور این بازی در بازار می‌گذرد، ولی با این‌حال، رسیدن به این رقم موفقیت بزرگی برای این بازی محسوب می‌شود.

بازی Terraria برای پلتفرم‌های زیادی ازجمله تمام سیستم‌های حال‌حاضر بازار منتشر شده است. همچنین با گذشت تقریباً یک دهه از انتشار این بازی، به‌روزرسانی‌های زیادی برای آن منتشر شده است. حال اگر از بازیکنانی هستید که هنوز این بازی را تجربه نکرده‌اید، حالا بهترین زمان برای خرید بازی Terraria است.

متن توییت رسمی بازی Terraria:

۳۰ میلیون نسخه فروخته شد! برای جشن گرفتن، بازی Terraria را می‌توانید این هفته با ۵۰ درصد تخفیف از استیم خریداری کنید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده