// جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۷

واکنش کارگردان بازی God of War Ragnarok به سکوت خبری آن

کوری بارلوگ به این موضوع که بازی God of War Ragnarok در رویداد State of Play هیچ نمایشی نداشته، واکنش نشان داده است.

در رویداد State of Play ماه فوریه ۲۰۲۱ شاهد نمایش تریلرهای جذابی از بازی‌های آینده‌ی پلی استیشن بودیم که قرار است در چند ماه پیش رو منتشر شوند. بااین‌حال، سونی در این رویداد اطلاعات و تصاویر خاصی را از بازی‌های بزرگ و مورد انتظار خود مانند Horizon: Forbidden West و God of War Ragnarok با طرفداران به اشتراک نگذاشت.

در همین راستا، بسیاری افراد در توییتر از کوری بارلوگ، کارگردان God of War Ragnarok سؤال می‌کنند که چرا هیچ اخباری از این بازی به‌شدت مورد انتظار در استیت آو پلی ۲۰۲۱ منتشر نشده است؟ بارلوگ نیز در توییتی به سوالات طرفداران پاسخ داده و گرچه به‌طور مستقیم از گاد آو وار رگنراک نام نبرده، ولی تقریبا می‌توان مطمئن بود که به دنباله‌ی در دست ساخت خدای جنگ اشاره می‌کند.

او در این توییت می‌نویسد: «نمی‌دانم چه کسی لازم است این را از من بشنود؛ از آنجایی که اصلا نمی‌دانم چیست، آن شخص قطعا من نیستم. اما وقتی که کار روی آن تمام شود، [اخبارش منتشر می‌شود] (اشاره به گاد آو وار رگنار;). مطمئن باشید که این به نفع همه است.»

وقتی که همه انتظار داشتند بازی God of War Ragnarok در سال جاری میلادی منتشر شود، جیم رایان، مدیر ارشد اجرایی سرگرمی‌های تعاملی سونی چند روز پیش در مصاحبه‌ای درمیان فهرست بازی‌های سال ۲۰۲۱ پلی استیشن از این بازی نامی نبرد. استودیوی سانتا مونیکا نیز تا به امروز اطلاعات بیشتری غیر از تیزری کوتاه که چند ماه پیش در کنفرانس اختصاصی پلی استیشن 5 پخش شده بود، منتشر نکرده است. آن تیزر نیز جزئیات خاصی را از بازی به‌دست نمی‌داد و تنها این موضوع را تایید می‌کرد که دنباله‌ی God of War سال ۲۰۱۸ با حال‌و‌هوای وقایع رگنراک در حال ساخت است.

واکنش تازه بارلوگ اگرچه ممکن است کمی مبهم به‌نظر برسد، ولی به احتمال زیاد پاسخی است به سوالات طرفداران درباره‌ی غیبت God of War Ragnarok در رویداد State of Play امسال.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده