نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۲

بازی God of War Ragnarok احتمالا تاخیر خورده است

مصاحبه اخیر جیم رایان با مجله GQ، ممکن است خبر ناخوشایندی برای طرفداران بازی God of War Ragnarok داشته باشد. جزییات خبر را در زومجی بخوانید. 

جیم رایان،‌ رئیس و مدیرعامل بخش سرگرمی تعاملی سونی، در مصاحبه اخیرش با مجله GQ، به موضوعات مختلفی اشاره کرد؛ از منتشر شدن بازی Days Gone برای کامپیوتر تا معرفی نسل جدید هدست واقعیت مجازی پلی استیشن. بااین‌حال بخشی دیگر از صحبت‌های رایان، به بازی‌های در دست ساخت سونی اشاره دارد که غیبت بازی God of War Ragnarok در بین آن‌ها کمی طرفداران را نگران کرده است. 

به‌طور دقیق‌تر، رایان در این مصاحبه‌ای با سوالی در مورد بازی‌های سال ۲۰۲۱ روبه‌رو شد و درحالی‌که در جواب به آن، به وضعیت مناسب بازی‌های «Returnal ،Ratchet & Clank: Rift Apart و Horizon Forbidden West» برای انتشار در سال ۲۰۲۱ اشاره کرد، اسمی از بازی God of War Ragnarok نبرد که در زمان معرفی، برای این سال تایید شده بود. 

البته که صرفا با یک مصاحبه کلی، نمی‌توان برداشت درست و دقیقی در این مورد داشت و شاید مثلا صحبت جیم رایان کلی بوده باشد و به همین دلیل به‌صورت دقیق به این اثر اشاره نکرده است و طرفداران خدای جنگ، کماکان بتوانند در سال ۲۰۲۱ آن را بازی کنند. هرچند که جیم رایان، در همین مصاحبه اعلام کرده که سونی، همیشه ترجیح می‌دهد «بازی‌ها را زمانی‌که واقعا آماده انتشار در بازار هستند عرضه کند» و اگر اثری نیاز به زمان بیش‌تری برای توسعه داشته باشد، در عرضه آن عجله نخواهد کرد.


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده