// جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۱

دانلود برنامه State of Play سونی در ماه فوریه سال ۲۰۲۱

شرکت سونی در جدیدترین قسمت برنامه State of Play به نمایش تریلرهای ۱۰ بازی ویدیویی پرداخت که برای کنسول پلی استیشن عرضه می‌شوند.

از بازی‌هایی که همزمان در اختیار دارندگان پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قرار می‌گیرند تا آثاری همچون بازی Returnal که در انحصار کامل کنسول نسل ۹ شرکت سونی است. مراسم امشب شامل اطلاعات مرتبط با ۱۰ بازی ویدیویی کوچک و بزرگ شد که برخی از آن‌ها انحصاری و بعضی از آن‌ها هم مولتی‌پلتفرم هستند. این وسط باید پذیرفت که برای بسیاری از مخاطبان، بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade بزرگ‌ترین محصول حاضر در جدیدترین قسمت برنامه State of Play بود. مخصوصا به خاطر تریلر خوبی که مربوط به اپیزود داستانی جدید آن می‌شد.

نسخه پلی استیشن 5 بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time، بازی Knockout City، بازی Sifu، بازی Solar Ash، بازی Five Nights At Freddy’s: Security Breach، بازی Oddworld: Soulstorm، بازی Deathloop و صد البته بازی Kena: Bridge Of Spirits از دیگر آثار حاضر در این رویداد بودند. با همه‌ی این‌ها اگر می‌خواهید بدون نیاز به مطالعه‌ی جداگانه‌ی اطلاعات منتشرشده از هر بازی و تماشای تک‌تک تریلرها در جریان برنامه State of Play ماه فوریه ۲۰۲۱ قرار بگیرید، می‌توانید ویدیو کامل آن را با کیفیت مورد نظر خود دانلود کنید.

والپیپر آبی رنگ برنامه State of Play جدید سونی و پلی استیشن

دانلود ویدیو با رزولوشن Full HD 1080P | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720P | دانلود ویدیو با رزولوشن SD 480P


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده