نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۴

قطع همکاری تهیه‌کننده بازی Bloodborne با سونی

ماساکی یاماگیوا، تهیه‌کننده بازی Bloodborne، ساعاتی پیش در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که تا پایان ماه جاری به همکاری ۱۰ ساله خود با سونی پایان خواهد داد.

به‌نظر می‌رسد شرایط کاری در بخش تعاملی سونی روزهای عجیب و شاید حتی کمی بحرانی را سپری می‌کند. چنانجه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که پس از خروج ترویوکی تورییاما، تهیه‌کننده نسخه ریمیک Demon’s Souls و Astro Bot Rescue Mission طی هفته‌های گذشته افراد سرشناسی دیگری چون کیچییرو تویاما، خالق سری سایلنت هیل (Silent Hill) و Gravity Rush، جونیا اوکورا و کازونوبو ساتو به‌منظور تأسیس استودیوهای شخصی، قطع همکاری خود با سونی را اعلام کردند. 

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد این روند همچنان ادامه‌دار است؛ چراکه ساعاتی پیش یکی دیگر از افراد باسابقه و سرشناس سونی یعنی ماساکی یاماگیوا، تهیه‌کننده بازی Bloodborne، در حساب رسمی توییتر خود پایان ماه جاری را مصادف با پایان همکاری خود با سونی دانست. باوجود اینکه یاماگیوا اعلام کرد که در آینده نیز همچنان به بازی‌سازی ادامه خواهد داد، اما هنوز اطلاعات دقیقی از مقصد جدید این تهیه‌کننده پس از خروج از پلی استیشن مشخص نشده است. او که به‌مدت ۱۰ سال با سونی همکاری داشته، تابه امروز در تولید آثار محبوبی چون Deracine، بلادبورن و بازی Tokyo Jungle وظیفه تهیه‌کنندگی را به‌دوش کشیده است.

حال به‌نظر شما چه اتفاقاتی در جریان است که افراد سابقه‌دار و کلیدی سونی به فکر ترک این غول ژاپنی افتاده‌اند؟ آیا خروج این افراد صدمه‌ای به آینده آثار سونی به‌جای خواهد گذاشت یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده