// دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۰

وضعیت کراس پلی ریمستر دیابلو 2 در زمان عرضه بازی

راد فرگوسن در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که آن‌ها در طول توسعه نسخه ریمستر Diablo II کراس‌پلی را مورد بررسی قرار داده‌اند و همچنین بیانیه‌ای در این رابطه منتشر کرده است.

مدتی بود که شایعاتی از ریمستر بازی Diablo 2 به‌گوش می‌رسید و بالاخره شرکت بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment) با نمایش یک تریلر، بازی Diablo II Resurrected را معرفی کرد. بااین‌حال یکی از مواردی که در مجموعه دیابلو اهمیت زیادی دارد، بخش چندنفره است و پشتیبانی از کراس پلی، می‌تواند تجربه‌ی کامل‌تری را در اختیار کاربران بازی قرار دهد.

بااین‌حال راد فرگوسن، رئیس مجموعه Diablo در بلیزارد، در مصاحبه اخیر خود با یوروگیمر در مورد کراس‌پلی در بازی Diablo 2 Resurrected صحبت کرده است. این بازی در زمان عرضه از کراس‌پلی پشتیبانی نمی‌کند، اما ویژگی ذکر شده موردی است که تیم سازنده آن را در برنامه‌های خود قرار داده است.

راد فرگوسن دراین‌باره می‌گوید «به‌عنوان بخشی از بررسی ویژگی Cross-Progression، کراس‌پلی چیزی است که ما به آن توجه کرده بودیم، اما در واقع Cross-Progression موردی است که باید انجام داده شود. همچنین کراس‌پلی هم در برنامه کاری ما قرار دارد تا بعدها در مورد آن تصمیم گیری شود و چیزی نیست که در زمان عرضه به آن دسترسی داشته باشید.»

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Diablo II Resurrected در سال ۲۰۲۱ برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. همچنین یک بتا برای حالت تک‌نفره بازی هم درنظر گرفته شده است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده