نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۱

تعداد بازیکنان Marvel’s Avengers در استیم ۹۶ درصد کاهش پیدا کرده است

در ادامه ناکامی‌های استودیوی اسکوئر انیکس، به‌تازگی مشخص شد که تعداد بازیکنان Marvel’s Avengers تنها روی پلتفرم استیم تا ۹۶ درصد نسبت به زمان عرضه کاهش پیدا کرده است.

طرفداران دنیای مارول و شخصیت‌های ابرقهرمانی آن مدت زمان زیادی منتظر انتشار و تجربه بازی Marvel’s Avengers بودند. اثری که تیم سازنده پیش‌از عرضه توقعات گیمرها را بالا برده بود و امید زیادی به موفقیت آن داشت. 

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید باتوجه به نظرات منتقدین و البته واکنش‌های کاربران، اما استودیوی اسکوئر انیکس نتوانست آن‌طور که انتظار می‌رفت از ساخت و ارایه یک بازی موفق از این دنیای جذاب سربلند خارج شود. 

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که حتی فروش بازی Marvel’s Avengers به قدری پایین‌تر از حد انتظار بود که باعث ضرر ۶۲ میلیون دلاری تیم سازنده نیز شد. حال در جدیدترین اخبار بازی و در ادامه ناکامی‌های این استودیوی باسابقه، ساعاتی پیش مشخص شد که در پلتفرم استیم تعداد بازیکنان این بازی نسبت به روز عرضه آن حدود ۹۶ درصد کاهش پیدا کرده است. 

براساس گزارش منتشر شده، در حال حاضر تعداد بازیکنان بازی Marvel’s Avengers روی استیم ۱۱۹۰ نفر محاسبه شده است. نکته عجیب این است که این آمار تنها پس از گذشت سه ماه از زمان انتشار بازی به‌دست آمده است. 

بازی Marvel’s Avengers در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد و نسخه کنسول‌های نسل بعدی آن نیز در تاریخ نامعلونی از سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود. 

زومجی در بررسی خود امتیاز ۶.۵ را برای این بازی مشخص کرده است و آن را این‌گونه توصیف کرده است «Marvel's Avengers می‌خواهد شما بیشترین زمان ممکن را در آن صرف کنید و به همین خاطر توجه زیادی به کیفیت بسیاری از دقایق ندارد.»

حال نوبت شما است تا اگر بازی را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده