// چهار شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۲

تاریخ انتشار بازی Marvel’s Avengers برای کنسول‌ های جدید

استودیو کریستال داینامیکس به‌تازگی اخبار جدیدی را از جمله انتشار بازی Marvel’s Avengers برای کنسول‌های نسل نهم اعلام کرده است.

اگر اخبار بازی را دنبال کرده باشید می‌دانید که طرفداران دنیای مارول و شخصیت‌های ابرقهرمانی آن مدت زمان زیادی منتظر انتشار و تجربه بازی Marvel’s Avengers بودند. این بازی متاسفانه پس از انتشار نتوانست نظر مثبت بازیکنان و منتقدان را به خود جلب کند و عملکرد نسبتا ضعیفی را از خود نشان داد.

به‌تازگی اسکوئر انیکس (Square Enix) و کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics)، ناشر و سازنده Marvel's Avengers، در آخرین استریم War Table خود اعلام کردند که بازی Marvel’s Avengers در تاریخ ۲۸ اسفند ماه برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اس/ایکس عرضه خواهند شد. این خبر همزمان با انتشار Operation: Hawkeye - Future Imperfect که کلینت بارتون را به بازی اضافه می‌کند، اعلام شد. در اینجا شما می‌توانید تریلر داستانی به‌تازگی منتشر شده درباره‌ی عرضه‌ی این بازی روی کنسول نسل نهم را تماشا کنید.

بازی Avengers Marvel دارای گرافیکی بهتر و نرخ فریم بهبود یافته روی کنسول‌های جدید خواهد بود. درحالی‌که این بازی روی نسخه‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس با حداکثر رزولوشن 4K اجرا می‌شوند اما این بازی روی کنسول ایکس باکس سری اس با وضوح 1440p اجرا خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های این نسخه از بازی می‌توان به مدل‌ها و بافت‌هایی با وضوح بالا‌، فاصله‌ی پرتاب بیشتر و تخریب بهتر زره‌ها اشاره کرد.

همچنین قابلیت بازی به‌صورت بین نسلی به بازیکنان پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ اجازه می‌دهد تا این بازی را با همدیگر تجربه کنند. دارندگان کنسول ایکس باکس وان نیز می‌توانند همراه‌با بازیکنان ایکس باکس سری اس/ایکس بازی را تجربه کنند. همچنین این نسخه‌ی جدید بازی Marvel’s Avengers از دو قابلیت ذخیره‌های بیل نسلی و قابلیت هپتیک فیدبک کنترلر دوال سنس نیز پشتیبانی خواهد کرد و از همه بهتر، دارندگان نسخه‌ی فعلی این بازی می‌توانند به نسخه‌های جدیدتر کنسول به‌صورت رایگان ارتقا پیدا کنند.

بازی Marvel’s Avengers هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و گوگل استیدیا در دسترس است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده