// سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

کمک سازندگان Gears of War به توسعه بازی‌ Halo Infinite

در پروفایل لینکدین برخی از اعضای استودیوی کوالیشن، سازنده‌ی بازی‌های Gears اشاره شده که آن‌ها در مقطعی زمانی روی بازی مورد انتظار Halo Infinite کار می‌کرده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی خبری منتشر شده مبنی بر اینکه استودیوی کوالیشن، سازنده‌ی بازی‌های Gears of War در ساخت بازی Halo Infinite مشارکت داشته‌ است. این خبر توسط کاربری در توییتر به نام bogorad222 اعلام شد. او در پست مربوطه در توییتر تصویری از صفحه‌ی لینکدین آدام بادن به اشتراک گذاشته است. بادن به مدت دو سال از اوت ۲۰۱۸ (مرداد-شهریور ۹۷) تا نوامبر ۲۰۲۰ (آبان-آذر ۹۹) در استودیوی Coalition به‌عنوان طراح مرحله مشغول به کار بوده است. او در پروفایل لینکدین خود نوشته که روی بازی هیلو اینفینیت کار کرده است. او درواقع جلوی نام بازی Gears 5 و بسته‌ی الحاقی آن به نام Hivebusters عبارت «عناوین عرضه‌شده» را نوشته و درکنار آن اشاره کرد که روی «بازی معرفی‌شده‌ی هیلو اینفینیت» کار کرده است.

بادن تنها کارمند سابق استودیوی کوالیشن نیست که روی جدیدترین نسخه‌ی مجموعه‌ی هیلو کار کرده است. هیوگو گوتیرز مارِس نیز که از ژوئن ۲۰۱۷ (خرداد-تیر ۹۶) تا دسامبر ۲۰۲۰ (آذر-دی ۹۹) در این استودیو در سمت هنرمند جلوه‌های بصری مشغول به کار بود، در لینکدین خود نوشته که «عمدتا روی صحنه‌های سینمایی و بخش کمپین بازی Halo Infinite کار می‌کرده» و اینکه قبل از آن مشغول به توسعه‌ی کمپین Gears 5 بوده است.

محیط بازی Halo Infinite با گرافیک بهبود‌یافته

به‌نظر می‌رسد باتوجه‌به اینکه بازی Gears 5 در سال گذشته منتشر شد، افرادی از استودیوی کوالیشن که جزو تیم ساخت DLCهای بازی نبوده‌اند، این فرصت را پیدا کردند که روی یک پروژه‌ی جدید کار کنند و از قضا این پروژه‌ی جدید همان هیلو اینفینیت بوده است. همچنین این نکته که مجموعه‌ی Gears of War و هیلو در مالکیت مایکروسافت هستند و هر دو بازی شوترهای علمی-تخیلی هستند، منطقی خواهد بود که اعضای تیم‌ ساخت این دو مجموعه بتوانند به توسعه‌ی بازی‌های یکدیگر کمک کنند، چراکه می‌توان گفت افراد هر دو تیم به‌نوعی تخصص‌های مشترکی در ساخت بازی‌های هم‌سبک دارند. همین موضوع باعث شده که سازندگان گیرز 5 بتوانند به‌راحتی به استودیوی 343 اینداستریز کمک کنند تا مراحل ساخت هیلو اینفینیت به موقع تکمیل شود.

در حال حاضر عرضه‌ی بازی Halo Infinite تا پاییز ۱۴۰۰ به تعویق افتاده است. به همین خاطر مشخص نیست که آیا هنوز کارمندان کوالیشن در ساخت Halo Infinite دخیل هستند یا به استودیوی خود برگشته و در حال کار روی پروژه‌ی بعدی هستند. از طرفی اینکه مایکروسافت دست به انجام چنین کاری زده و نیروی انسانی یکی از استودیوهای خود را به‌طور موقت به استودیوی دیگرش قرض داده، نکته‌ای جالب است که احتمالا نشان می‌دهد برای ردموندی‌ها مهم است بازی پرچم‌دارشان سر موقع منتشر شود.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده