// شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۱

توضیحات سازندگان Halo Infinite در مورد سیستم مبارزات و وسایل نقلیه بازی

در جریان جلسه پرسش و پاسخی که در برنامه اینساید اینفینیت برگزار شد تیم سندباکس بازی Halo Infinite به سوالاتی حول سیستم مبارزات و وسایل نقلیه پاسخ داده است.

پس از اعمال تأخیر روی بازی Halo Infinite، اخبار خاصی از آن در دسترس قرار نگرفت، اما مدتی پیش بود که اعلام شد ۳۴۳ اینداستریز (343 Industries)، سازنده هیلو اینفینیت، به‌صورت ماهیانه اخبار مختلفی را حول این بازی منتشر خواهد شد. 

این در حالی است که به‌تازگی در برنامه اینساید اینفینیت، تیم سندباکس بازی هیلو اینفینیت به سوالات مختلفی جواب داده است. به‌عبارتی برایان جرارد، مدیر روابط عمومی ۳۴۳ اینداستریز، سوالات مختلفی را از تیم طراحی محیط‌های سندباکس و بخش چندنفره بازی پرسیده است. تیم سازنده برای نبردها و سیستم مبارزاتی بازی از یک فرمول ثابت و از پیش تعیین شده استفاده می‌کند. به‌عبارتی آن‌ها اصول پایه‌ای خود را برای سیستم مبارزات بازی بنا کرده‌اند و در تلاش هستند تا میان مواردی مثل حرکت کردن و زمان کشتن دشمنان درکنار سیستم نوار سلامت بازی تعادل ایجاد کنند.

بخش اعظمی از این گفت‌وگو، به وسایل نقلیه اختصاص یافته است. Warthog یکی از وسایل نقلیه محبوب در مجموعه هیلو است و در نسخه Infinite هم عملکرد این وسیله برای کاربران قدیمی آشنا خواهد بود. همچنین تیم سازنده از وسایل نقلیه به‌عنوان یک «وسیله برای تغییر سرعت بازی» استفاده کرده‌اند. ازاین‌رو به‌واسطه‌ی آن‌ها می‌توانید رویارویی‌های متنوع‌تری را تجربه کنید. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Halo Infinite برای کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | اس و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. همچنین برای مطالعه مصاحبه اصلی هم می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده